نولان به دنبال ساخت فیلم از بازی های ویدیویی


نولان به دنبال ساخت فیلم از بازی های ویدیویی

کریستوفر نولان اخیرا از علاقمندی اش به تولید یک اثر سینمایی براساس بازی های رایانه ای سخن گفت.

به گزارش برنا، آیا از «تنت» یک بازی خوب ویدیویی درمی‌آید؟ احتمالاً نه، اما کریستوفر نولان در آینده راه و فرصت چنین اقدامی را برای فیلم‌هایش باز خواهد گذاشت.

نولان در گفت‌وگوی تازه‌ای با جف کیلی درباره فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی، گفته است که با وجود چالش‌های ساخت یک بازی ویدیویی، در صورت بروز فرصتی مناسب به کاوش در این رسانه و قالب علاقه‌مند است: «فیلم‌سازی پیچیده است و زمان زیادی می‌برد؛ اما ساختن بازی‌های ویدیویی دشوارتر و زمان‌برتر است. چگونگی عملکرد موفقیت‌آمیز صنعت بازی‌های ویدیویی، واقعاً دشوار است. برای ساختن یک بازی بر اساس فیلمی محبوب، کار دشوارتر هم هست چون هدف فقط تولید یک بازی و گسترش برند فیلم نیست… شما می‌خواهید کار فوق‌العاده‌ای را انجام دهید و اثری مستقل بسازید که محبوبیت ویژه خودش را کسب کند. پس هرگز نمی‌شود ساده با چنین پروژه‌ای مواجه شد و البته که من به این تجربه علاقه‌مندم».

ساخت بازی‌های ویدیویی اقتباسی از فیلم‌ها، تاریخچه‌ای چنددهه‌ای دارد ولی اغلب این بازی‌ها با شکست‌های مالی و انتقادی روبه‌رو شدند. بازی‌های ویدیویی «جنگ‌های ستاره‌ای» یکی از موارد استثنا هستند. جالب این‌که نولان در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید زمانی حسابی روی ساخت یک بازی ویدیویی بر اساس «تلقین» / Inception فکر و کار کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه قدرانی حماس از یمن