مرسدس: مشکل پاور یونیت کمتر از 0.1 ثانیه در هر دور به ما ضرر زد


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک مرسدس پس از پایان گرندپری ابوظبی 2020 اعلام کرد که محدود کردن انجین خود در این مسابقه تاثیر بسزایی در عدم پیروزی آنها نداشته است. توتو ولف پس از مسابقه بیان کرد اینکه دلیل شکست آنها در ابوظبی تنها به خاطر محدود کردن MGU-K آنها بوده باشد، متوهمانه است. مکس ورشتپن روز شنبه جایگاه پول را از دو راننده مرسدس ربود و به...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک مرسدس پس از پایان گرندپری ابوظبی 2020 اعلام کرد که محدود کردن انجین خود در این مسابقه تاثیر بسزایی در عدم پیروزی آنها نداشته است.

توتو ولف پس از مسابقه بیان کرد اینکه دلیل شکست آنها در ابوظبی تنها به خاطر محدود کردن MGU-K آنها بوده باشد، متوهمانه است.

مکس ورشتپن روز شنبه جایگاه پول را از دو راننده مرسدس ربود و به راحتی در یکشنبه به پیروزی رسید. مکس در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مرسدس قدرت انجین خود را کم کرده است و اینکه دو راننده مرسدس از این موضوع اطلاعی ندارند! مکس با اختلاف بیشتر از 15 ثانیه نسبت به بوتاس اول شد و همیلتون با فاصله کمتر از 2 ثانیه نسبت به آلبون توانست سوم شود.

اندرو شاولین مهندس مسابقه ای مرسدس بعد از این نتیجه بیان کرد که فاصله زیاد آنها با ردبول تنها به دلیل محدود کردن انجین نبوده و این اقدام آنها تاثیر ناچیزی داشته است. او گفت:

این محدودیت در حدی نبود که برنده مسابقه را تغییر دهد. ما داریم درباره تاثیری کمتر از 0.1 ثانیه ای صحبت می‌کنیم. پس روی نتیجه مسابقه تغییری ایجاد نمی‌کرد.

شاولین همچنین گفت که مشکل MGU-K هنوز به طور دقیق مشخص نشده است و آنها برای جلوگیری از هرگونه خرابی احتیاط کردند:

از وجود مشکل آگاهی داشتیم و تصمیم گرفتیم احتیاط کنیم تا مشکل جدی تری به وجود نیاید. وقتی دقیق نمی‌دانید مشکل از کجاست باید احتیاط کنید. در طول مسابقه تلاش کردیم که از وظیفه MGU-K بکاهیم ولی طبیعی است که رانندگان ما اطلاع نداشتند. این وظیفه ما بود آنرا مدیریت کنیم.

مرسدس: مشکل پاور یونیت کمتر از 0.1 ثانیه در هر دور به ما ضرر زدمرسدس: مشکل پاور یونیت کمتر از 0.1 ثانیه در هر دور به ما ضرر زد

لوئیس همیلتون و والتری بوتاس ، تیم مرسدس – فرمول یک بریتانیا 2020

مرسدس تقسیم کردن استراتژی ها هنگام ورود سیفتی کار برای مبارزه با ورشتپن را رد و بیان کرد سیفتی کار موقعی به پیست آمد که اکثر تیم ها را مجبور به اتخاذ استراتژی مشابهی نمود. اما شاولین شک دارد که حتی اتخاذ تصمیمی مبنی بر استراتژی متفاوت در نتیجه مسابقه تغییری ایجاد می‌کرد. او گفت:

بله شما می‌توانید استراتژی متفاوتی داشده باشید اما حقیقت انکار ناپذیر است و نمی‌توانستیم پیروز شویم. وقتی ماشین های بسیاری با استراتژی لاستیکی مشابه دارید شانس چندانی برای عبور وجود نخواهد داشت.

اگر سیفتی کار نبود ما یک ماشین را به پیت می‌آوردیم تا مکس مجبور شود به پیت بیاید و از آن طرف راننده دیگر را نگه می‌داشتیم. با این وجود بعید می‌دانم تغییری در نتیجه ایجاد می‌شد. آنها در ماشین خود راحت بودند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران