فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز الویت برنامه‌های تربیتی آموزش‌وپرورش


فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز الویت برنامه‌های تربیتی آموزش‌وپرورش

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری در پیامی با گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس، گفت: فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در رأس برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش و سرآمد فعالیت‌های قرآنی کشور به شمار می‌رود.

فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز الویت برنامه‌های تربیتی آموزش‌وپرورش

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز در مدارس پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ هَٰذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ وَیُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرًا کَبِیرًا» (اسرا/۹)

حمد و سپاس درگاه احدیت را سزاست که نعمت قرآن و عترت و بالاترین جلوه بندگی یعنی اقامه نماز را بر ما ارزانی داشته است. امروز، فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در رأس برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش و سرآمد فعالیت‌های قرآنی کشور به شمار می‌رود.

به شکرانه این نعمت الهی، «هفته گرامیداشت قرآن عترت و نماز در مدارس» را فرصتی می‌دانیم تا در راستای مشارکت همگانی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و اعتلای فرهنگ قرآن، نماز و اهل‌بیت(ع) در میان دانش‌آموزان، اجرایی شدن ساحت اعتقادی، عبادی و تربیتی سند تحول بنیادین را جامه عمل پوشاند و فعالیت‌های خالصانه خود را در محضر این سه منشور نورانی ارائه و ارزیابی کنیم.

اینجانب «هفته گرامیداشت قرآن عترت و نماز در مدارس» را به معلمان و دانش آموزان عزیز و فعال در این عرصه الهی، قاریان، حافظان و عاملان به قرآن کریم، عاشقان اهل بیت(ع) و اقامه‌کنندگان نماز تبریک عرض می‌کنم و از تمامی مدیران بزرگوار، معلمان و مربیان عزیز و سخت‌کوش که در طول سالیان خدمت خالصانه خود تمام عزم و توان خود را در راستای تربیت نسل آینده سازان تمدن نوین اسلامی به کار گرفته اند، قدردانی می‌کنم. امید که عنایت و رحمت الهی، قرین همه لحظات ما در انجام مأموریت‌ها و مسئولیت‌هایمان باشد».

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لژیونرهای ایرانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا