استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت حماسه 9 دی


استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت حماسه 9 دی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت: با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا اجرای هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت در دستور کار قرار دارد.

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت حماسه 9 دیحجت‌الاسلام احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان در مورد برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت، اظهار کرد: فتنه 88 از ناحیه عمروعاص‌های زمان و تابعین شیطان و هوای نفس رقم خورده بود و در مقابل آن حماسه‌ای باشکوه از سوی مردم بصیر و انقلابی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه باید قدردان روح حماسی و ولایی مردم باشیم، گفت: در شرایطی که تردید و انکار به دنبال فاصله انداختن بین امام و امت بود و در شرایطی که این فتنه می‌رفت انقلاب اسلامی را به بن‌بست بکشاند، مردم نشان دادند که مسلمان و انقلابی هستند و راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افزود: مستکبران و دشمنان خارجی و در داخل هم منافقان و نفوذی‌ها که باور به اصول انقلاب اسلامی از جمله ولایت فقیه نداشتند؛ نشان دادند شیطان بر آنها مستولی است، با لجاجت، مردم را در برابر دین، نمادهای دینی و خون شهیدان قرار دادند و به میدان آوردند تا به اهداف خود برسند اما این نیت را به گور بردند.

وی با اشاره به حماسه 8 دی مردم گرگان در سال 88، بیان کرد: گلستان یکی از استان‌های وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هست و پیش قراول این حماسه مردمی است که در روز 8 دی ماه سال 88 در دفاع از ولایت، اسلام و انقلاب به میدان آمدند.

احمدی تصریح کرد: مراسم 9 دی در استان گلستان هر سال باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شده است ولی امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا باید به گونه دیگر برنامه‌ریزی شود.

وی گفت: شاید نتوانیم همه برنامه‌ها را مانند گذشته برگزار کنیم اما مکلف به بزرگداشت این روز هستیم. اگر شرایط فراهم باشد برنامه و هدف ما برگزاری یک اجتماع حماسی است اما اگر وضعیت برای این کار آماده نبود به گونه‌ای دیگری برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افزود: حضور صاحب نظران و سخنرانان اثرگذار در صداوسیمای مرکز استان و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌ها به مناسبت حماسه 9 دی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا