درآمد اموال مازاد دولتی برای تکمیل پروژه‌های ‌نیمه تمام هزینه می‌شود


درآمد اموال مازاد دولتی برای تکمیل پروژه‌های ‌نیمه تمام هزینه می‌شود

اردبیل-ایرنا- استاندار اردبیل با بیان اینکه ظرفیت قانونی واگذاری اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی گفت: درآمد حاصل از فروش این اموال برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌های نیمه تمام استان هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در جلسه تبصره ۱۲ با محوریت شناسایی و فروش اموال مازاد دولتی افزود: هر یک از دشتگاها و نهادهای دولتی می توانند با فروش اموال مازاد خود درامد حاصله را برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود صرف کنند و این فرصتی است که مدیران باید از آن استفاده بهینه کنند.

وی افزود: همچنین بخشی از هزینه های جاری و مزایای بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی نیز از محل درآمد فروش اموال مازاد همان دستگاه تامین خواهد شد.

استاندار اردبیل اقدام دستگاههای اجرایی در خصوص شناسایی اموال مازاد و بلااستفاده را مورد تاکید قرار داد و خواستار پیگیری صدور مجوز های مربوطه توسط سازمان امور اقتصادی و دارایی شد.

در این جلسه روند شناسایی و اخذ مجوز و رفع موانع فروش اموال مازاد دستگاه‌هایی همچون سازمان جهاد کشاورزی ، فنی و حرفه ای ، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و امور عشایر بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق