راهیابی یک همدانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف


راهیابی یک همدانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه همدان از راه‌یابی یک همدانی در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم به مرحله نهایی چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

راهیابی یک همدانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقافمجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسابقات قرآن آقایان استان همدان، روز گذشته، ۲۱ آذرماه از شبکه قرآن پخش شد و مورد داوری داوران این دوره از مسابقات قرار گرفت.

وی یادآور شد: چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ترتیل، قرائت و اذان برگزار شد که پنج نفر از همدان در هر یک از این رشته‌ها به این مرحله راه پیدا کردند.

جمالی با اشاره به اینکه تنها یک نفر از همدان در رشته حفظ 20 جزء توانست به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کند، گفت: محمدامین میرزاخان‌پور، دانشجوی رشته پزشکی از همدان توانست رتبه چهارم کشوری این رشته را کسب کند.

وی با بیان اینکه در مسابقات کشوری بانوان متأسفانه شرکت‌کننده‌ای از همدان نتوانست رتبه‌ای را به‌دست بیاورد، گفت: پیش از این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء، دعاخوانی، ترتیل و قرائت برگزار شد که چهار بانوی همدانی در این دور از مسابقات به رقابت پرداختند.

یادآور می‌شود، بخش آوایی مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه به شکل غیر حضوری از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پخش و مورد داوری قرار گرفت که رقابت‌ آقایان پیش از آن در مرکز صداوسیمای استان‌ها ضبط شده بود.

انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج