استاندار کرمان: استفاده از امکانات محلی برای حل مشکلات ریز مردم نیاز به هماهنگی ندارد


استاندار کرمان: استفاده از امکانات محلی برای حل مشکلات ریز مردم نیاز به هماهنگی ندارد

استاندار کرمان گفت: مدیران هرچه در توان دارند برای کمک به حل مشکلات مردم بگذارند و استفاده از امکانات محلی در این راستا نیاز به هماهنگی ندارد.

کد خبر: 88898 ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ۰۶:۱۹:۱۹

استاندار کرمان گفت: مدیران هرچه در توان دارند برای کمک به حل مشکلات مردم بگذارند و استفاده از امکانات محلی در این راستا نیاز به هماهنگی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی زینی‌وند در حاشیه سفر به بخش شهداد و اندهجرد با بیان اینکه امروز به همراه نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، معاون امورعمرانی، فرماندار کرمان و تعدادی از مسئولان استان بازدیدی را از شهداد و اندوهجرد داشتیم اظهار داشت: از نزدیک بخشی از زیرساخت‌های منطقه بازدید کرده و از برخی مشکلاتشان در حوزه گردشگری، زیرساخت، روستاها، ابنیه، کشاورزی و زیرساخت‌های ارتباطاتی مطلع شدیم.

وی با اشاره به اینکه این منطقه ظرفیت‌های خوبی برای کار و توسعه دارد و از قبل هم تصمیمات خوبی گرفته شد افزود: طرح‌های هم وجود دارد که برای تسریع آن باید پیگیری شود و در کل جمع‌بندی خوبی از مسائل منطقه انجام شد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه گردشگری منطقه بسیار خوبی و در سطح کشور و جهانی است افزود: ظرفیت کشاورزی بالایی نیز در این منطقه وجود دارد.

وی با بیان اینکه مقرر شد این مسائل دسته‌بندی شده و با جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم کرمان در مجلس و مدیران دستگاه‌های مختلف پیگیری شود گفت: تلاش می‌شود تا گام‌های مؤثری در منطقه برای حل مشکلات برداشته شود.

زینی‌وند با اشاره به اینکه مردم روستاهای منطقه مانند سالارآباد معمولا مشکلاتی دارند که جزئی بوده و با پیگیری مدیران قابل حل است ادامه داد: مردم روستای امیرآباد درخواست‌هایی داشتند که از سیل گذشته که روستای آنها دچار آبگرفتگی شد هنوز پاکسازی نشده است، ساخت خانه‌های روستایی و وام و لایروبی قنات روستا بود.

وی با بیان اینکه تأکید ما بر این است که از امکانات محلی برای حل مشکلات روستائیان در حد امکان استفاده شود گفت: این مسائل در بین راه با تماس با مدیران حل شد و تأکید ما به مدیران استان این است که هر چه در توان دارند برای کمک به حل مشکلات مردم به‌کار گیرند و برای استفاده از امکانات محلی برای حل مشکلات منطقه نیاز به هماهنگی نیست.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه کویر لوت شهرت جهانی داشته و جاذبه‌های خودش را دارد افزود: در سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در منطقه افتاده و این اتفاقات آینده منطقه را منحصر به فرد می‌کند.

وی با بیان اینکه کویر نباید به این صورت به حال خود رها شود گفت: هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ بهداشت و رفاه باید سایتی برای محدوده کلوت‌ها و دریاچه کویر شهداد تعریف شود و ورودی، سرویس بهداشتی و ... داشته باشد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه تدابیری اندیشیده شده که به زودی کل کویر زیر ذره بین نیروهای امنیتی ما قرار بگیرد افزود: برای این منطقه تأکید شد که محدوده‌ای مشخص شود و با کمک بخش خصوصی امکانات اولیه برای گردشگران فراهم شود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید