اعمال جریمه 2 هزار و 162 خودرو ناقض محدودیت‌ تردد در تالش


اعمال جریمه 2 هزار و 162 خودرو ناقض محدودیت‌ تردد در تالش

آستارا - ایرنا - جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تالش اعلام کرد: 2 هزار و 162 دستگاه خودروی داخلی و خارجی به دلیل تخطی از محدودیت‌ تردد در ایام شیوع ویروس کرونا با تلاش ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی جریمه شدند و برخورد با رانندگان این قبیل وسایل نقلیه، تا پایان محدودیت‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ امین پیشه گر شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری تالش گفت: از ۱۲ آذرماه و آغاز طرح محدودیت تردد خودروها، ۴۸ خودرو با پلاک خارجی و ۲ هزار و ۱۱۴ خودرو با پلاک داخلی که از ساعت ۲۱ الی چهار در این شهرستان تردد داشتند، جریمه شدند.

جانشین نیروی انتظامی شهرستان تالش ادامه داد: جریمه پلاک های خارجی ۱۰ میلیون ریال و جریمه تردد خودروهای دیگر در ساعت ممنوعه، ۲ میلیون ریال اعمال شده است.

وی اظهار کرد: مامورین نیروی انتظامی تا پایان طرح محدودیت های کرونایی، به صورت تمام وقت در حال انجام وظیفه هستند و هیج تخفیفی برای خاطیان در نظر نخواهند گرفت.

شیوع ویروس کرونا در سطح جهان محدودیت هایی را در تردد نفر و خودرو ایجاد کرده و در تالش نیز به دلیل وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا، محدودیت تردد شبانه اعمال می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج