مجموعه فرهنگی ورزشی پالایشگاه نفت بندرعباس به بهره‌برداری رسید


مجموعه فرهنگی ورزشی پالایشگاه نفت بندرعباس به بهره‌برداری رسید

بندرعباس- ایرنا- مجموعه فرهنگی ورزشی پالایشگاه نفت بندرعباس، اهدایی به مردم روستای بارغین خونسرخ عصرچهارشنبه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این باره گفت: این مجموعه فرهنگی و ورزشی بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته و در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه از سوی این شرکت ساخته به اهالی روستای بارغین خونسرخ اهدا شد.

هاشم نامور افزود: این مجموعه فرهنگی و ورزشی در راستای مشارکت‌های اجتماعی شرکت پالایش نفت بندرعباس با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۹۰۰ متر مربع و در مدت ۴ ماه ساخته شد.

وی ادامه داد: این مجموعه در سه بخش شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال برای استفاده عموم مردم بویژه نوجوانان و جوانان، مجموعه تفریحی به صورت پارک برای کودکان و همچنین ساختمان دهیاری روستای بارغین به صورت تجهیز شده، احداث شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ابرازداشت: این شرکت در ترسیم چشم انداز راهبردی خود متناسب با ماموریت، خط مشی، ارزش‌های بنیادین و سازمانی اقدام به اجرای رویکرد نظام‌مند مدیریت استراتژیک کرده و در تمام این اقدامات نگرش مسوولیت اجتماعی حاکم است.

نامور عنوان کرد: مشارکت در توسعه جامعه محلی، مشارکت با سازمان‌های غیر دولتی و عمومی، فعالیت داوطلبانه شرکتی با استفاده از منابع و امکانات شرکت در طرح‌های اجتماعی، فرهنگی و محیط‌زیستی از بخش‌های مهم این نگرش است.

فرماندار بندرعباس نیز گفت: اقدام شرکت پالایش نفت بندرعباس در ساخت این مجموعه فرهنگی و ورزشی می‌تواند الگویی برای سایر واحد های صنعتی در حوزه غرب بندرعباس باشد که در راستای اهداف مسوولیت‌های اجتماعی خود به مردم منطقه نیز توجه کنند.

عزیزالله کناری بیان داشت: صنایعی که از زیرساخت‌های منطقه استفاده می‌کنند، نقش تاثیرگذاری در رفع نیازهای مردم منطقه دارند.

وی افزود: ساماندهی ورودی غرب شهر بندرعباس وهم‌چنین مشارکت در توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای پیرامون شهرستان از جمله اقداماتی است که صنایع می‌توانند حضوری فعالی در آن داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از شرکت پالایش نفت بندرعباس در رفع نیازهای حوزه فرهنگی و ورزشی مردم خونسرخ به ویژه جوانان و نوجوانان گفت: پالایشگاه نفت بندرعباس از جمله صنایعی است که در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی پیش گام است.

احمد مرادی بیان داشت: شرکت نفت بندرعباس تا به امروز در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش با ساخت مدرسه، در توسعه راه‌ها با ساخت جاده، حوزه ورزش و بهداشت و درمان مشارکت فعال دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به فعالیت صنایع بزرگ در غرب بندرعباس، مدیران این مجموعه‌ها به امور مردمی که در منطقه و در جوار صنایع زندگی می کنند، توجه ویژه داشته باشند و انتظارات مردم این مناطق را درنظر بگیرند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد و خمیر درمجلس شورای اسلامی یادآور شد: صنایع می‌توانند با توجه به نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود و حضور در کنار مردم به توسعه و پیشرفت منطقه و استان کمک کنند.

روستای خونسرخ و دیگر آبادی‌های تابعه آن در ۱۴کیلومتری غرب شهر بندرعباس و در منطقه‌ای صنعتی و تجاری قرار دارد که شغل بیشتر ساکنان آن صید و صیادی و فعالیت‌های خدماتی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم دختران صنایع هرمزگان نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ساحلی کشور شد