روشنایی بوستان‌های بی‌دفاع شهری منطقه 2 تهران ساماندهی شد


روشنایی بوستان‌های بی‌دفاع شهری منطقه 2 تهران ساماندهی شد

تهران_ ایرنا_ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 تهران اعلام کرد: ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری و تامین روشنایی در معابر و بوستان ها در قالب طرح‌های توسعه محلی اجرا شد.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۲ ، علی اکبر کریمی پور، روز شنبه با اشاره به ضرورت نور پردازی در نشاط بصری و ایجاد امنیت فضاهای شهری گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان ها و فضاهای شهری ،طرح تامین روشتایی بوستان ها و فضاهای بی دفاع شهری در قالب پروژه های توسعه محلی اجرا شد.

وی افزود: اجرای پروژه ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان ها از جمله مهم ترین پروژه هایی هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات ناشی از ایجاد فضاهای بی دفاع شهری انجام شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران ادامه داد: با توجه به برنامه های زیست محیطی مدیریت منطقه در کاهش مصرف انرژی، تامین روشنایی بوستان ها ،اقدام به نصب پایه چراغ و پرژکتورهای کم مصرف در بوستان های تاکستان، جانبازان، شهروند، بوستان سپهر کرد.

کریمی پور با اشاره به اینکه اجرای این طرح درسایر بوستان ها براساس اولویت بندی صورت گرفته اجرا می شود،گفت: با توجه به وجود بیش از ۲۰۰ بوستان فرامنطقه ای و محلی در منطقه۲ ، روشنایی فضاهای سبز منطقه و بوستان ها به عنوان یکی از مهمترین فضاهای شهری بهسازی و ساماندهی می شود.

به گزارش ایرنا منطقه ۲ تهران در غرب پایتخت قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی