نبرد شهرداری آستارا برای صدرنشینی، چوکا به دنبال اولین امتیاز 


نبرد شهرداری آستارا برای صدرنشینی، چوکا به دنبال اولین امتیاز 

رشت - ایرنا - هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از عصر امروز آغاز می شود که نمایندگان گیلان بازی های سخت و حساسی را پیش رو دارند.

در جریان این رقابت ها، تیم فوتبال شهرداری آستارا در یکی از حساس ترین بازی های این هفته باید در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم فوتبال مس کرمان برود، چوکا تالش در اهواز رو در روی استقلال خوزستان قرار گیرد و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیگر بازی حساس این هفته در بابل به مصاف تیم رایکا می رود.

البته نبرد تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس کرمان حساسیت ویژه ای دارد چون پیروز این میدان حتی می تواند تا پایان هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

هم اینک تیم های فوتبال مس کرمان و شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های سوم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند در حالی که با صدر جدول فقط ۲ امتیاز فاصله دارند.

با توجه به این امر هر یک از این دو تیم اگر بتواند در این بازی پیروز شوند، هفت امتیازی شده و در صورت توقف تیم های پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان که با ۶ امتیاز به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند، پیروز بازی شهرداری آستارا با مس کرمان می تواند بر صدر جدول لیگ دسته اول تکیه زند.

با این وجود و با توجه به میزبانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در این دیدار به طور حتم کادر فنی این تیم با تفکر پیروزی به میدان این مسابقه حساس و سخت گام خواهد گذاشت.

با توجه به این امر، پیروزی در این دیدار نه تنها تیم فوتبال شهرداری آستارا را به صدر جدول نزدیکتر و حتی صدرنشین خواهد کرد، از سوی دیگر این تیم می تواند اندوخته مناسبی را تا پایان هفته سوم برای خود ذخیره کند و روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

اما تیم فوتبال مس کرمان که یکی از تیم های قدرتمند و باتجربه لیگ امسال محسوب می شود نیز به طور حتم با تفکر پیروزی و کسب سه امتیاز در رشت برابر تیم شهرداری آستارا قرار می گیرد.

تیم فوتبال مس کرمان که یکی از امیدهای صعود از رقابت های لیگ دسته اول به لیگ برتر بشمار می رود، کسب نتیجه مساوی در دیدار برابر شهرداری آستارا برای این تیم چندان ثمری نداشته و به طور حتم کادرفنی مس کرمان نیز به دنبال پیروزی در این بازی خارج از خانه است.

به همین دلیل بازی تیم های فوتبال شهرداری آستارا و مس کرمان باید جذاب و دیدنی باشد چون هر دو تیم برای پیروزی رو در روی هم قرار می گیرند تا فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا که طی دو هفته گذشته از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، نتایج بهتری را نسبت به سایر نمایندگان گیلان کسب کرده و تنها تیم چهار امتیازی گیلان بشمار می رود، در این بازی که میزبان است به دنبال پیروزی می باشد تا همچنان برترین نماینده گیلان تا پایان هفته سوم در لیگ دسته اول باقی بماند.

البته به دلیل ناآماده بودن زمین ورزشگاه وحدت آستارا بازی های خانگی تیم فوتبال شهرداری آستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و به همین دلیل دیدار این تیم برابر مس کرمان نیز در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته سوم این رقابت ها در یک بازی سخت خارج از خانه باید در اهواز به مصاف تیم قدرتمند و صدرنشین استقلال خوزستان برود.

چوکا تالش که در دو هفته گذشته دو شکست را متحمل شده و تنها تیم بدون امتیاز گیلان در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول بشمار می رود، سودای کسب امتیاز در اهواز را دارد تا اولین امتیاز خود را در این لیگ کسب کند.

تیم فوتبال چوکا تالش هفته گذشته در اولین دربی گیلان در لیگ دسته اول با دو گل مغلوب تیم ملوان بندرانزلی شد و با توجه به شکست سه بر صفر هفته اول این تیم برابر خیبر خرم آباد، کادرفنی چوکا دستخوش تغییرات شد و هادی شکوری از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد.

با این وجود گفته می شود مسئولان تیم فوتبال چوکا تالش علی لطیفی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده و با این مربی در اهواز رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار می گیرد تا لطیفی اولین هدایت خود را در تیم چوکا تجربه کند.

به طور حتم پیروزی در اهواز آن هم برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان برای تیم چوکا کار سخت و دشواری است اما کسب یک نتیجه مساوی نیز می تواند برای این تیم راضی کننده باشد چون نه تنها نوار شکست های این تیم قطع می شود بلکه چوکا می تواند اولین امتیاز خود را در لیگ دسته اول کسب کند.

به هرحال طرفداران و هواداران تیم فوتبال چوکا تالش منتظرند که این تیم بازی های درخشان فصل گذشته خود را در رقابت های فصل جاری و در لیگ دسته اول ادامه دهد به خصوص در بازی های خانگی برابر حریفانش به برتری برسد تا در نهایت جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب کند.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، عصر امروز(شنبه) باید در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم رایکا بابل قرار گیرد.

این بازی نبرد دو تیم شمالی در لیگ دسته اول بشمار می رود که همواره بازی های تیمهای گیلانی با تیم های مازندرانی جذاب و پرحاشیه بوده اما این بازی به دلیل شرایط کرونایی همانند سایر مسابقات فوتبال در کشور بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تیم فوتبال ملوان که هفته گذشته در اولین دربی گیلان در لیگ دسته اول با دو گل تیم چوکا را مغلوب کرد، با روحیه خوب رو در روی تیم رایکا بابل قرار می گیرد و به طور حتم ملوانان در این بازی خارج از خانه نیز به دنبال کسب امتیاز هستند تا روند رو به رشد خود را ادامه دهند.

ملوانان که در هفته اول نیز نمایش خوبی را برابر تیم قشقایی شیراز انجام داده و در دقایق پایانی یک گل دریافت کرده و نتیجه بازی را واگذار کردند، هفته گذشته از ابتدا بربازی تسلط یافته و سرانجام نیز به برتری رسیدند تا اولین پیروزی خود در لیگ دسته اول را تجربه کنند.

به طور حتم کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در بابل و مقابل تیم رایکا این شهر در جستجوی پیروزی هستند تا خود را به تیم های صدر جدولی نزدیکتر کنند اما به طور حتم کسب نتیجه مساوی نیز در این بازی خارج از خانه می تواند برای ملوان قابل قبول باشد.

به هر حال تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که یکی از تیم های قدرتمند، قدیمی و پرطرفدار گیلان و کشور محسوب می شود و سال های زیادی سابقه حضور در سطح اول فوتبال کشور را داشته و قهرمانی جام حذفی کشور را نیز در افتخارات خود دارد، یکی از امیدهای گیلان برای صعود از رقابت های لیگ دسته اول به لیگ برتر در فصل جاری بشمار می رود.

البته با توجه به گفته مسئولان این تیم، ملوانان در همه دیدارهای خود فقط برای کسب پیروزی به میدان می روند که به طور حتم بازی با رایکا بابل نیز از این قاعده مستثنی نیست و تیم ملوان برای پیروزی به بابل سفر خواهد کرد تا با کسب سه امتیاز به بندرانزلی باز گردد.

به هرحال باید مشاهده کرد که نمایندگان گیلان در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور برابر حریفان خود چه نتایجی را کسب خواهند کرد و ورزش دوستان گیلانی نیز امیدوارند در پایان این هفته نماینده ای از این استان جزو تیم های صدرجدولی قرار گیرد.

تا پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان پنجم، ملوان بندرانزلی با کسب سه امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال چوکا تالش بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)