فعالیت آموزشگاه‌های هنر سمنان در شهرهای نارنجی کرونایی ممنوع است


فعالیت آموزشگاه‌های هنر سمنان در شهرهای نارنجی کرونایی ممنوع است

سمنان- ایرنا- معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فعالیت آموزشگاه‌های آزادی هنری در مناطق نارنجی از نظر شیوع کرونا ممنوع است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، معاونت امور هنری و سینمایی این اداره کل در اطلاعیه ای با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های آزاد هنری در تقسیم بندی مشاغل در گروه سه قرار دارند، اعلام کرد فعالیت آنها طبق دستورالعمل ها و مقررات کرونایی در شرایط با رنگ نارنجی ممنوع است.

گروه سه مشاغل که در حالت نارنجی فعالیت آنها ممنوع است شامل مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری می شود.

۱۵۲ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تا به امروز به ۱۹هزار و ۱۹ نفر رسید.
به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه جمعه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ویروس کرونا با احتساب سه فوتی از ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه ( سیزدهم تا چهاردهم آذر)، از زمان شیوع تاکنون منجر به فوت ۷۸۵ بیمار در استان سمنان شد.
بنا بر این گزارش، ۳۱۲ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا اکنون در بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟