تضمینی برای عدم بازگشت قم به وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد


تضمینی برای عدم بازگشت قم به وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره به تبدیل وضعیت کرونایی قم از قرمز به نارنجی گفت: تضمینی برای عدم بازگشت به وضعیت قرمز در این استان وجود ندارد.

بهرام سرمست روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تعداد استان هایی که از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شدند چشمگیر است و درکل کشور یک روند نزولی دیده می شود.

سرمست در عین حال با بیان اینکه برابر گزارش های ارائه شده در این جلسه بیماری کرونا در هفت شهر کشور نیز تشدید می شود و برخی شهرستان ها حالت ناپایدار دارند گفت: خوشبختانه در قم وضعیت مطلوبی داریم و از وضعیت قرمز به نارنجی تبدیل شدیم ولی هیچ تصمینی وجود ندارد که این وضعیت قابل برگشت نباشد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: به لطف محدودیت های کرونایی و همچنین رعایت آن توسط مردم از این موج در حال عبور هستیم و ادامه این وضعیت و سیر نزولی مستلزم همکاری های آینده است.

وی با یادآوری اینکه تمام مقررات مربوط به وضعیت نارنجی از روز چهارشنبه هفته گذشته در قم اعمال شده است افزود: در جلسه امروز ستاد فوق نیز مقرر شد در شهرهای نارنجی که جمعیت بالای ۲۰۰ هزار تَن دارند همانند شهرهای قرمز منع آمد و شد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان اجرا شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه قم نیز مشمول این مصوبه می شود افزود: خودروها علاوه بر مبادی ورودی شهر در ساعت های یاد شده نیز کنترل خواهند شد.

وی گفت: همچنین استمهال حق بیمه کارفرما در مورد مشاغلی که در شرایط کرونایی آسیب می بیینند هم از جمله مصوبه های ستاد ملی کرونا بود.

وی اضافه کرد: در خصوص مراکز ورزشی نیز تسهیلاتی مصوب شد که جزییات آن برای مردم و کسانی که ذی نفع این بخش نامه ها و مصوبه ها هستند اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟