برنامه‌های روز دانشجو در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار می‌شود


برنامه‌های روز دانشجو در خراسان جنوبی غیرحضوری برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه‌ها باید برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو از ظرفیت‌های فضای مجازی و ویدئو کنفرانسی استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر روز شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان به ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو اشاره کرد و گفت: این روز، نماد حق طلبی، آزادیخواهی و استکبارستیزی دانشجویان است.

وی درخصوص مراسم ویژه این روز که هر سال در دانشگاه ها برگزار می‌شود، متذکر شد: برگزاری چنین مراسمی، نشانه سرزنده بودن دانشگاه‌ها و دانشجویان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر لزوم برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو تاکید کرد و گفت: آنچه از این مراسم انتظار می‌رود، تقویت وفاق و اتحاد بین همه جریان‌های دانشجویی همچنین ایجاد فضای نشاط و شادابی سیاسی توام با همدلی و آرامش است.

وی اضافه کرد: دانشجویان، سرمایه‌های طلایی و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش دانشگاه‌ها و دانشجویان در آگاهی بخشی به جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

خوش خبر بر تداوم هوشیاری و حضور این قشر تاثیرگذار در حل مشکلات کشور تاکید کرد و پاسخگویی به مطالبات قانونی آنان را از سوی مسوولان دانشگاه‌ها خواستار شد.

وی گفت: دانشجویان ضمن رصد مسائل سیاسی و اجتماعی همچنین تحولات داخلی و خارجی با حساسیت کامل، باید بیش از گذشته به کسب علم و دانش اهتمام ورزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درخشش دانشجویان دیروز و دانشمندان امروز در جهان، اظهار امیدواری کرد: از این پس نیز در روند پرشتاب تحولات علمی جهان، با توکل به خداوند و پشتکار و تلاش دانشجویان و دانشمندان عزیز، ایران اسلامی بتواند در سطح منطقه و بلکه جهان به قله‌های رفیع دست یابد.

در این نشست با حضور همه اعضا مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه‌ها و مراسم مربوط به گرامیداشت روز دانشجو در همه دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری برگزار شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان