شهرداری آستارا تیمی هماهنگ و فیزیکی است


شهرداری آستارا تیمی هماهنگ و فیزیکی است

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان با اشاره به بازی امروز با تیم شهرداری آستارا در لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: شهرداری آستارا تیمی هماهنگ و فیزیکی است و بازی درگیرانه‌ای دارد.

به گزارش ایرنا، رضا مهاجری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دو بازی قبل تیم شهرداری آستارا را آنالیز کرده ایم افزود: این تیم انگیزه بالایی دارد و اگر در این بازی جنگ های وسط زمین را ببریم و در بحث روانی نیز خود را کنترل کنیم می توانیم پیروز این مسابقه باشیم.

وی اظهار داشت: در دیگر زمینه ها تیم فوتبال مس مشکل خاصی ندارد و با کنترل این ۲ مورد می توانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به داوری این بازی اظهار داشت: طی ۲ هفته گذشته ما از جانب داوری لطمه خوردیم اما همیشه به داوران احترام می گذاریم و همیشه سعی می کنم در کنار زمین آرامش داوران را به هم نزنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم تیم داوری در این بازی روز خوبی را داشته باشیم.

مهاجری در خصوص آمادگی تیم خود در این بازی گفت: در این بازی ما ۲ مصدوم داریم که به جز این ۲ بازیکن دیگر بازیکنان مشکل خاصی ندارند و آمادگی لازم برای این بازی را دارند.

۲ تیم مس کرمان و شهرداری آستارا امروز شنبه در هفته سوم مسابقات لیگ دسته یک کشور از ساعت چهارده و ۱۵ دقیقه در رشت به مصاف یکدیگر می روند.

تیم مس کرمان هم اکنون با چهار امتیاز در رده سوم و شهرداری آستارا نیز با چهار امتیاز در رده پنجم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته یک کشور حضور دارند.

تیم مس کرمان در چند فصل اخیر همیشه به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بوده اما موفق به صعود نشده است.

از طرف دیگر تیم شهرداری آستارا فصل قبل در لیگ دسته دو کشور حضور داشت و توانست برای نخستین بار به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان