ضرورت ثبت نام مالکان سهام عدالت در سامانه سجام


ضرورت ثبت نام مالکان سهام عدالت در سامانه سجام

خرم‌آباد - ایرنا - روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی لرستان اعلام کرد: مالکان سهام عدالت به منظور برخورداری از منافع و امتیازات آتی شرکت مذکور از جمله انتفاع از سود شرکت، باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایرنا براساس اعلام این روابط عمومی مالکان سهام عدالت که روش غیرمستقیم مدیریت سهام را انتخاب کرده‌اند ضروری است به منظور برخورداری از منافع و امتیازات آتی شرکت مذکور از جمله انتفاع از سود شرکت، کاندیداتوری عضویت در هیأت مدیره شرکت و مشارکت در انتخاب اعضای هیأت مدیره، در سامانه سجام به آدرس www.sejam.ir ثبت نام نمایند.

همچنین افرادی که نسبت به انتخاب روش مستقیم سهام عدالت خود در سامانه سجام اقدام ننموده اند، بصورت پیش فرض روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب و در واقع مدیریت این سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام‌عدالت واگذار و به آنان وکالت داده می‌شود تا سهام ایشان را مدیریت نموده و سود آن را پس از واریز به حساب شرکت، به حساب فرد واریز نمایند.

باتوجه به شرایط بیماری کرونا در استان، مردم می‌تواند از طریق گوشی‌های هوشمند با پرداخت هزینه احراز هویت از طریق اپلیکیشن سیگنال ثبت نام و نیازی به حضور در دفاتر پیشخوان نیست.

در صورت عدم ثبت نام، واریز سود توزیعی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت برای سهامداران بدون کد بورسی، با مشکل مواجه خواهد شد.

ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی ۲ مزیت عمده برای افراد دارد؛ اولاً پس از ثبت نام در صورتی که شخص نیاز به نقدینگی پیدا نمود، می‌تواند سهم خود از شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت را به فروش برساند. ثانیاً برای دریافت سود سهام شرکت نیز طی نمودن این فرآیند الزامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !