ویزیت رایگان بیماران و اهدای بسته غذایی به نیازمندان در آستارا


ویزیت رایگان بیماران و اهدای بسته غذایی به نیازمندان در آستارا

آستارا - ایرنا - جامعه پزشکان بسیجی آستارا 156 نفر از اهالی روستای چملر را در راستای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت رایگان ویزیت و 50 بسته غذایی نیز به روستائیان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست شبکه بهداشت آستارا عصر پنجشنبه در بازدید از ویزیت رایگان بیماران در مدرسه ابتدایی روستای چملر گفت: پزشک عمومی، ماما و کارشناس بیماری های شبکه بهداشت در این طرح همکاری می کنند و ۲ تیم تدارکات و پشتیبانی نیز همراه آنها هستند.

فرید بصیری مقدم اظهار کرد: ارزش داروهای تجویز شده و خدمات پزشکی و بهداشتی رایگان، بالغ بر ۱۰ میلیون ریال است و به نیازمندان روستا بسته غذایی هر کدام به ارزش ۲ میلیون ریال توزیع شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: خدمات رایگان پزشکی باعث ارتقای سلامت جامعه روستایی می ‌شود و توسعه و تجهیز خانه ‌های بهداشت و مراکز درمانی روستاها پیگیری می‌ شود.

وی بیان کرد: ویزیت رایگان جامعه پزشکی از سال ۱۳۸۵ در مناسبت‌های مختلف اجرا می ‌شود و اگر بیمار بنا به تشخیص پزشک معالج به جراحی یا پیگیری درمان نیاز داشته باشد، ادامه درمان رایگان است.

وی ادامه داد: نیروهای بهداشت محیط این شهرستان در آماده باش کامل هستند و روز گذشته هفت واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد و متصدیان آنها به مقام قضایی معرفی شدند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج