فعالیت دوباره پروژه هلال بیرجند با رایزنی استاندار


فعالیت دوباره پروژه هلال بیرجند با رایزنی استاندار

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی پروژه مجتمع تجاری اداری هلال در بیرجند با رایزنی‌های استاندار و رفع برخی مشکلات این پروژه بار دیگر آغاز شد.

محمدرضا رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع تجاری، اداری هلال از مهمترین پروژه‌های جمعیت هلال احمر در استان خراسان جنوبی است که عملیات احداث آن در ۶ طبقه با زیربنای ۱۵ هزار و ۷۵۰ مترمربع سال ۹۱ آغاز اما در اجرا با موانعی مواجه شد.

وی بیان کرد: این طرح که قرار بود در مدت سه سال به بهره‌برداری برسد، اکنون از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی به دیدار اخیر استاندار خراسان جنوبی با رییس جمعیت هلال احمر کشور و بررسی مشکلات پیش‌رو این طرح نیمه‌تمام اشاره کرد و گفت: طی هفته جاری هم جلسه‌ای با حضور استاندار، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر، شهردار و رییس شورای شهر بیرجند و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد و مشکلات پیش‌روی این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: با رایزنی‌های استاندار و بررسی مشکلات طرح و به دنبال توافق ایجاد شده بین هلال احمر و شهرداری برای تامین پارکینگ، عملیات اجرایی طرح مجدد آغاز شد و این طرح مهم تا یک سال دیگر تکمیل خواهد شد.

وی گفت: احداث پارکینگ پروژه تجاری، اداری هلال یکی از مهمترین مشکلات بود که مقرر شد هزینه‌های احداث پارکینگ توسط شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر تامین شود.

استاندار خراسان جنوبی هفته گذشته در دیدار با رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در تهران، مطالبات استان را پیگیری کرد و گفت: ساختمان اداری، تجاری هلال و ساختمان ستادی، امدادی هلال احمر استان برای تکمیل و افتتاح به اعتبارات ویژه نیاز دارد.

حمید ملانوری با اشاره به دو ساختمان نیمه‌تمام این مجموعه و سرمایه‌گذاری‌های کلانی که در آنها شده است تصریح کرد: تکمیل فاز اول ساختمان ستادی هلال احمر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی به وضعیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان هم اشاره کرد و گفت: تامین تجهیزات و امکانات، خودروهای نجات و آمبولانس و شارژ انبارهای موجود از مهمترین نیازهای این پایگاه‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟