رویکرد جدید شرکت آب و خاک، پایدار و اقتصادی شدن کشاورزی است


رویکرد جدید شرکت آب و خاک، پایدار و اقتصادی شدن کشاورزی است

شیراز-ایرنا-مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل جدید شرکت آب و خاک کشور با بیان اینکه به دنبال بهبود وضعیت زندگی کشاورزان هستیم، گفت: رویکرد این شرکت در دوره جدید تلاش برای پایدار و اقتصادی شدن کشاورزی است.

محمد مهدی قاسمی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت آب و خاک کشور یک بازوی توانمند برای وزارت جهاد کشاورزی بشمار می آید که تمام اقدامات مرتبط با حوزه آب و خاک توسط این شرکت دنبال می شود.
مدیرعامل شرکت آب و خاک کشور گفت: در دوره مدیریتی جدید، اقدامات زیربنایی که برای بخش‌ کشاورزی چه در حوزه مطالعه و چه در حوزه طراحی و اجرا نیاز است، در دستور کار قرار می گیرد.
قاسمی افزود: رویکرد بر این است که براساس اساسنامه، وظایفی که این شرکت بر عهده دارد و می تواند به بخش کشاورزی کمک کند را دنبال کنیم‌.
وی ادامه داد: شرکت آب و خاک کشور می تواند کمک زیادی به حل چالش های پیش روی بخش کشاورزی از جمله چالش آب و چالش سیل داشته باشد.
مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: شرکت آب و خاک کشور همچنین می تواند اقداماتی که در بحث زهکشی و اصلاح و بهبود خاک نیاز است را دنبال کند.
قاسمی افزود: همچنین بهبود یا احیای شبکه های آبیاری و زهکشی از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت آب و خاک کشور دنبال خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین این شرکت می تواند به خوبی در سایر مسایل جدید بخش کشاورزی مثل پتانسیل سنجی هایی که نیاز هست تا طرح های آمایش کشاورزی و مباحث الگوی کشت، ورود پیدا کند.
محمد مهدی قاسمی دهم آذرماه ۱۳۹۹ به عنوان مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت آب و خاک کشور منصوب شده است.
وی پیش از این از سال ۱۳۹۲ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر انگور