لوئیس همیلتون خودش را قرنطینه کرده است


فرمول یک ایران – لوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی و هفت بار قهرمان جهان تیم مرسدس پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید-19 به قرنطینه رفته و از اینکه مسابقه صخیر را از دست می دهد، فوق العاده ناراحت است. همیلتون حال در بحرین طبق پروتکل های بهداشتی موجود، خودش را قرنطینه کرده است و مرسدس نیز قرار است که جایگزین او را به زودی اعلام کند. اینکه چطور لوئیس...

فرمول یک ایرانلوئیس همیلتون، راننده بریتانیایی و هفت بار قهرمان جهان تیم مرسدس پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کووید-19 به قرنطینه رفته و از اینکه مسابقه صخیر را از دست می دهد، فوق العاده ناراحت است.

همیلتون حال در بحرین طبق پروتکل های بهداشتی موجود، خودش را قرنطینه کرده است و مرسدس نیز قرار است که جایگزین او را به زودی اعلام کند. اینکه چطور لوئیس به این ویروس مبتلا شده هنوز مشخص نیست. بعد از گرندپری ترکیه، همیلتون به خانه خودش در موناکو رفت و پیش از بحرین به دوبی سفر کرد و اوقاتی را با خانواده خودش سپری کرد و تا اینجا تست همه این افراد منفی بود و در یک رویدادی هم که شخص لوئیس خودش حضور داشت نیز باز هم تست منفی داشت.

سپس دوبی را ترک و به بحرین رفت و آنجا سه تست دیگر داد که نتیجه همه آن ها منفی بود ولی در روز سه شنبه تایید شد که لوئیس همیلتون به ویروس کرونا مبتلا شده است.

همیلتون بیان کرده است:

من فوق العاده ناراحت هستم از اینکه نمی توانم در این آخر هفته مسابقه دهم. از موقعی که فصل را در ماه ژوئن آغاز کردیم، تیم من و خودم جوانب احتیاط و تمامی مسائل را رعایت کردیم و هر جا که بودیم طبق قوانین عمل می کردیم تا ایمن بمانیم.

متاسفانه، با اینکه من در هفته گذشت نتیجه سه تستی که داده بودم منفی بود، دیروز صبح که بیدار شده بودم، علائم خفیفی داشتم و درخواست تست دیگری را دادم که نتیجه آن مثبت اعلام شد. بلافاصله من به قرنطینه 10 روزه رفتم.

از اینکه نمی توانم در این آخر هفته مسابقه دهم ناراحت است اما اولویتم این است که پروتکل ها را رعایت کنم.

من فوق العاده خوش شانسم که با داشتن علائم خفیف، احساس خوبی دارم و تمام تلاشم را انجام می دهم تا سالم بمانم و آمادگی خودم را حفظ کنم. لطفا مراقب خودتان باشید.

این دوران نگران کننده ای برای همه می باشد و ما نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که از خودمان و یکدیگر مراقبت می کنیم. مثبت بیاندیشید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان