900 خودروی حمل و نقل عمومی در چهارمحال و بختیاری گازسوز شد


900 خودروی حمل و نقل عمومی در چهارمحال و بختیاری گازسوز شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، از گازسوز کردن 900 خودروی بخش حمل و نقل عمومی استان در قالب طرح ملی رایگان گازسوز کردن خودروهای پلاک عمومی (تاکسی و وانت بار) خبر داد.

جعفر سالاری‌نسب روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این طرح هم‌اکنون به ‌صورت گسترده آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود بخش عمده‌ای از ناوگان عمومی تاکسی و وانت‌بار حمل‌بار، زیر پوشش طرح گازسوز رایگان قرار گیرد.

وی، با اشاره به فرایند دریافت تقاضا و ثبت‌نام در سامانه دارندگان خودروی حمل و نقل بار و مسافر ،تاکید کرد: این طرح ملی همزمان با سراسر کشور در دستور کار شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

سالاری‌نسب گفت: ثبت‌نام از طریق سایت https://gcr.niopdc.ir/login و تبدیل خودروهای عمومی طبق این طرح رایگان است و مرحله نخست اجرای این طرح برای خودروهای عمومی از جمله تاکسی، وانت بار، نیسان و کامیونت‌هاست که با استفاده از تسهیلات رایگان، به سوی مصرف سوخت پاک CNG هدایت می‌شوند.

وی تعداد جایگاه‌های گاز خودرو در سطح استان را ۳۹ جایگاه عنوان و تصریح کرد: این تعداد جایگاه سوخت در سطح استان با پراکندگی مناسب جغرافیایی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع گاز مایع در این استان از ابتدای شهریورماه امسال از طریق سامانه الکترونیکی خبر داد و گفت: این تصمیم در راستای تحویل گاز مایع مورد نیاز واحدهای مسکونی واقع در مناطق فاقد گازکشی و سایر متقاضیان مجاز صنفی، همچنین جلوگیری از استفاده غیرمجاز خودروها صورت می‌گیرد.

سالاری نسب تاکید کرد: سرپرستان خانوارهایی که محل زندگی آنها واقع در مناطق فاقد شبکه گاز طبیعی است و سایر متقاضیان گاز مایع می‌توانند برای ارائه درخواست سوخت مورد نیاز خود به سامانه newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و پس از نام‌نویسی و دریافت رمز ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت شهری ، روستایی و عشایری است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | نگاهی به دکوراسیون جدید خانه سرسبز ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی