مربی سپاهان: شانس‌های خود را بسادگی از دست دادیم


مربی سپاهان: شانس‌های خود را  بسادگی از دست دادیم

اصفهان-ایرنا- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: برخلاف برنامه‌ریزی برای کسب موفقیت، شانس‌های خود را در بازی مقابل سایپا خیلی ساده از دست دادیم.

علیرضا مرزبان شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری مجازی پس از دیدار تیمش مقابل سایپا افزود: در این بازی می‌خواستیم حریف را تحت فشاور قرار دهیم و گلزنی کنیم اما خیلی ساده موقعیت‌های گلزنی خود را از دست دادیم و نتیجه بازی مساوی شد.

وی با بیان‌اینکه در این دیدار تیم ما وارد نبردهای یک به یک و فیزیکی شد، افزود: در دیدار امروز تیم سایپا از سپاهان یک امتیاز گرفت و توانست به هدف خود برسد و خوشحال اصفهان را ترک کند.

مرزبان اظهار داشت: درست است که این بازی را تساوی کردیم ولی کیفیت فوتبال سپاهان در حال تغییر و پیشرفت است.

مربی سپاهان افزود: از نتیجه بازی ناراضی هستیم ولی به بازیکنان خود اطمینان داریم و نتیجه این بازی را فراموش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار تیمی سپاهان بهتر از تیم امروز است، گفت: هرچند بازیکنان سپاهان از این تساوی ناراحت هستند اما همه با هم و با همدلی به سمت پیشرفت حرکت می‌کنند.

مرزبان با اشاره به گرفتن کارت زرد توسط سروش رفیعی گفت: سروش یکی از بازیکنان خوب ماست و در گذشته بازی‌های خوبی هم ارائه کرده است، البته یک بازیکنان نمی‌تواند ۹۰ دقیقه خوب باشد اما سروش می‌توانست بهتر کار کند.

وی در باره داوری دیدار نیز گفت: در برخی از صحنه‌ها داور باید کارت می‌داد ولی زودتر وارد عمل می‌شد با این وجود و در مجموع اعتراضی به داوری نمی‌کنیم اما امیدوارم داور یکبار فیلم بازی را بییند و بگوید کجا باید کارت می‌داد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای تهران از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر روز سه‌شنبه در ورزشگاه بدون تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه، تیم سپاهان با هفت امتیاز در رده پنجم و سایپا با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329