ترفندهای کلیدی برای چیدمان منازل کوچک


ترفندهای کلیدی برای چیدمان منازل کوچک

فروشگاه دیجی چوب با سابقه دیرینه در صنعت مبلمان و محصولات چوبی، با افتخار به عرض می رساند این فروشگاه با عرضه با کیفیت ترین مصنوعات چوبی قدمی شگرف در صنعت مبلمان و دکوراسیون برای رضایتمندی شما سروران عزیز برداشته است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیجی چوب، اگر فکر می‌کنید محدودیت فضا شما را از دکوراسیون و چیدمان مورد علاقه‌تان دور خواهد کرد، سخت در اشتباه هستید، کافیست چند ترفند ساده اما مهم را به هنگام خرید مبلمان منزلتان رعایت کنید در این صورت دیگر داشتن یک خانه رویایی با هر متراژی به سبک دلخواه تان امری دشوار نخواهد بود، در ادامه با تعدادی از نکات کاربردی برای انتخاب مبلمان مناسب خانه‌های کوچک آشنا می‌شوید.

برای خانه کوچک‌ خود چه مبلمانی بخرم؟

پیش از آن که به اصل موضوع پرداخته شود، خوب است بدانید زمانی که حرف از مبلمان زده می‌شود منظور مجموعه‌ای از اسباب و اثاثیه منزل از قبیل انواع مبل، ست میز پذیرایی، بوفه، آینه کنسول، انواع سرویس خواب، استند و میز تلویزیون و کمد است.

ترفندهای کلیدی برای چیدمان منازل کوچک

اتاق نشیمن

همانطور که می دانید ست میز پذیرایی جزء اشیاء ضروری منزل و مکمل انواع مبلمان هستند حال اگر قرار باشد به منظور استفاده در اتاق نشیمن کوچکتان میز جلو مبلی بخرید بهترین گزینه میزهای کم جا و مدرن هستند که قیمت آنها تقریبا نسبت به میز جلو مبلی سلطنتی و لوکس مناسب‌تر است.

کوچکترین وسیله اضافی در اتاق کوچک، آن را نامرتب نشان می‌دهد و اصلا حس خوبی را به اعضای خانواده نمی‌دهد، هرچه تعداد پایه‌ ی کمتری به چشم بخورد، خیلی بهتر است؛ مثلا بعضی میزهای عسلی بجای چهار پایه یک پایه محکم دارند که فوق‌العاده و به روز است، انواع میز جلو مبلی لوکس در دیجی چوب موجود می‌باشد.

از انواع مبل چسر و مبل راحتی، مبل راحتی ال که ظریف هستند و به راحتی در گوشه‌های خالی خانه قرار می‌گیرند استفاده کنید، میز برخی از مبل‌های راحتی، حالت پاف گونه دارند که درصورت کمبود صندلی میتوانید از آنها بعنوان صندلی استفاده کرده و بخاطر سبک بودن نسبت به چوب در صورت عدم نیاز خیلی آسان جابه‌جا کنید.

حتما از انواع مبل تخت خواب شو در دیجی چوب دیدن کنید چون قطعا به درد اتاق نشیمن کوچک شما خواهد خورد، خرید مبلمان چند منظوره ایده بسیار خوبیست، اصلا به سراغ بوفه نروید درعوض یک میز کنسول شیک و زیبا را جایگزین آن کنید، اگر تمایل زیادی به گذاشتن وسایل دکوری در اتاق نشیمن دارید به جای بوفه‌های بزرگ انواع استند به روز بکار ببرید.

اتاق خواب

کوچکی و بزرگی اتاق خواب موضوع مهمی نیست، آنچه که اهمیت دارد احساس آرامش، امنیت و راحتی شما در آن است، یک چهار دیواری کوچک هم می‌تواند به بی‌نظیرترین اتاق خواب تبدیل شود منتهی اگر چیدمان درستی داشته باشد، به هیچ‌وجه نسبت به انتخاب وسایل اساسی اتاق خوابتان از قبیل مبلمان اتاق خواب و دیگر اکسسوری‌ها بی‌تفاوت نباشید، بهتر است اگر اتاق خواب کوچک دارید نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را برای خرید انواع سرویس خواب درنظر بگیرید.

انواع سرویس خواب معمولا از تخت خواب، دو میز عسلی کنار تختی، یک میز آرایشی، آینه قدی، کمد یا دراور و صندلی لاوست تشکیل می‌شود اما انتخاب اینکه کدام یک از اعضای این مجموعه برای اتاق خواب نیاز می‌باشد برعهده مصرف کننده است و هیچ لزومی ندارد که همه آنها خریداری شود.

انواع تخت خواب کم جا و تاشو و سرویس خواب اسپرت که بیش از حد بزرگ نیستند گزینه مناسبی برای اتاق خواب‌های کوچک می‌باشند، ابعاد تخت باید به گونه‌ای باشد که راحت بتوانید درون اتاق تردد کنید و مدام با وسایل برخورد نداشته باشید.

اگر دوست دارید علیرغم کوچک بودن اتاق حتما میز کنار تختی داشته باشید، میز ظریف و جادار انتخاب کنید که کشودار یا کمدی باشد و فقط حالت تزئینی نباشد.

سعی کنید تا حد امکان فضای اتاق خواب کوچکتان را از وسایل غیر ضروری خالی کنید بطور مثال اگر کمد دیواری در اتاق وجود دارد دیگر احتیاجی نیست حتما یک کمد جداگانه دیگر که فضای زیادی اشغال می‌کند تهیه کنید اما درصورت عدم وجود کمد دیواری و یا احتیاج به فضای بیشتر برای قرار دادن وسایل، بهتر است به سراغ کمدهای ظریف و درعین حال جادار بروید که به راحتی در کنج خالی اتاق جا می‌شوند.

اگر قصد خرید سرویس خواب بجای سرویس خواب قدیمی‌تان را دارید و زمان کافی برای رفتن به بازار مبل و خرید حضوری سرویس خواب جدید ندارید حتما به سراغ فروشگاه آنلاین دیجی چوب بروید، کارشناس فروش با صبر و حوصله شما را برای خریدی مطمئن و راحت راهنمایی خواهد کرد.

ترفندهای کلیدی برای چیدمان منازل کوچک

آشپزخانه

و اما وقت آن رسیده است که به سراغ دکوراسیون قلب خانه یعنی آشپزخانه برویم، قطعا همه ما از اهمیت ویژه چیدمان آشپزخانه با خبر هستیم چرا که در همه جای دنیا، اعضای خانواده‌ دوست دارند بعد از یک روز پرمشغله برای صرف غذا به دور میز ناهارخوری راحت و زیبای خانه‌شان جمع شوند و از لحظات کنار هم بودن لذت ببرند، با کوچک شدن منازل و نداشتن جای کافی برای قرار دادن میز ناهارخوری بزرگ، بیشتر مردم نگران خرید میزناهارخوری مناسب فضای محدود منزلشان شدند، طراحان و سازندگان مبلمان برای حل این مسئله اقدام به طراحی و تولید انواع میز ناهارخوری کم جا و راحت کردند که ظاهری بسیار امروزی و عام پسندانه دارند، انواع میز ناهارخوری کمجا با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی دیجی چوب قابل سفارش می‌باشد، یعنی شما می‌توانید در عرض چند ثانیه بدون صرف هزینه اضافی و با خیال راحت انواع میز ناهارخوری سلطنتی، اسپرت و کمجا را در سایزهای مختلف مشاهده و خریداری کنید.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واس آپ و تلگرام: ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی