فرماندار لاهیجان : احزاب باید به دور از افراط و تفریط فعالیت کنند


فرماندار لاهیجان : احزاب باید به دور از افراط و تفریط فعالیت کنند

لاهیجان - ایرنا - فرماندار لاهیجان با بیان اینکه این شهرستان هفت حزب فعال دارد، گفت: تلاش می کنیم تا احزاب فعال تر شوند و بدور از افراط و تفریط در این شهرستان فعالیت کنند.

یونس محمودی در دیدار با فعالان دانشجویی دانشگاه های لاهیجان با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، شهادت شهید محسن فخری زاده از نخبگان علمی برجسته کشور را تسلیت گفت و ادامه داد: با گفتمانی آرام و منسجم و به دور از افتراق و انشقاق درصدد هستیم تا سلامت، امنیت، آسایش و رفاه را در حد توان و امکان برای مردم لاهیجان فراهم کنیم و احزاب هم باید در این راستا همراهی کنند و در حوزه ها چالش های عمده شهرستان به کمک بیایند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، به ارزانی برای ما حاصل نشده است، گفت: اولین عامل بروز و ظهور انقلاب، قیام دانشجویان در ۱۶ آذر بود که در مقابل اهالی زر، زور و تزویر ماندند و مقاومت کردند.

محمودی، دانشجویان را رمز بقا، دوام و ثبات تفکر نظام دانست و اذعان داشت: تخصص، تعهد، تفکر، مطالبه گری و پرسش گری را از خصوصیت ها و صفات خوب این قشر فرهیخته از جامعه است.

وی با بیان اینکه این شهرستان ۱۷ هزار دانشجو دارد بر ضرورت تقویت کرسی های آزاد اندیشی تاکید کرد و افزود : امید است با قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بتوانیم شاهد فضای بانشاط ریال پویا و آرامی در دانشگاهها باشیم و تجمعات و تشکل های دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی در این شهرستان شکل گرفته و قوت یابد.

فرماندار لاهیجان، دانشجو را تبیین کننده خطوط، مستقل، منطقی و فروتنی دانست و گفت: تفکر دانشجویان اصیل موجب تضمین سلامت، اهداف و آرمان های نظام می شود.

شهادت موجب آگاهی، بیداری، هوشیاری، تثبیت و تعمیق نهاد های انقلابی و استمرار فعالیت ها و آرمان های انقلاب اسلامی می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لاهیجان از نظر علمی، معنوی، مذهبی و غیره جزو سرآمد ها است، اظهار داشت: انسان های والامقام و نخبه ای در حوزه های مختلف در این شهرستان تربیت و پرورش یافتند و به کشور و دنیا معرفی شدند.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی