400 کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد در رفسنجان کشف شد


400 کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد در رفسنجان کشف شد

کرمان - ایرنا - مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان از کشف و معدوم سازی 400 کیلوگرم‌ مرغ و ماهی فاسد در شهر کشکوئیه از توابع این شهرستان خبر داد.

علی حسینی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در شهر کشکوئیه امروز با بازرسی از یک واحد صنفی ۴۰۰ کیلوگرم مرغ و ماهی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف کشف کردند و در این زمینه پرونده متخلف تشکیل و برای طی شدن مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی اداره صنعت، معدن‌ و تجارت شهرستان‌ رفسنجان افزود: مردم هنگام خرید حتماً برچسب روی‌ مواد غذایی را مشاهده و از تاریخ تولید و انقضای آن ها آگاهی پیدا کنند و از خرید اقلام تاریخ‌ مصرف گذشته خودداری کنند.
وی همچنین به توقف فعالیت یک واحد تولیدی خوراک دام و توزیع شیر در رفسنجان طی روزهای اخیر توسط بازرسان‌ این اداره اشاره و تصریح‌ کرد: این واحد تولیدی ضمن اینکه مجوزهای لازم را به منظور فعالیت نداشت مسائل بهداشتی را هم رعایت نمی کرد که توقیف شد تا اخذ مجوزهای لازم و انجام اقدامات لازم داده شد.
حسینی نسب ادامه داد: همچنین روزهای اخیر یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش های دام و طیور در رفسنجان نیز اخطار دریافت کرد که فاقد مجوزهای لازم در بخش بسته بندی بود و بیش از ۱۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در این واحد به عنوان‌ کارکنان بخش بسته بندی مشغول به کار شده بودند.
مدیر ایمنی و بهداشت اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان به افرادی که متقاضی‌ راه اندازی واحد صنعتی هستند توصیه کرد، نسبت به اخذ مجوزهای لازم‌ از جمله جواز تاسیس و پروانه بهره برداری قبل از شروع فعالیت اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !