66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه پیشرفته فاضلاب قرار دارد


66 درصد شهر خوی تحت پوشش شبکه پیشرفته فاضلاب قرار دارد

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : 66 درصد جمعیت 208 هزارنفری این شهر زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار دارند که با اتمام پروژه توسعه امسال، جمعیت تحت پوشش به 70درصد می رسد.

یدالله سلطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع شبکه جمع آوری فاضلاب شهر خوی ۵۱۲ کیلومتر است که تاکنون بیش از ۳۴۷ کیلومتر آن اجرا شده و باقیمانده طرح نیز در سه سال آینده اجرا خواهد شد.

وی اعتبار اجرای پروژه‌های مربوط به فاضلاب خوی در سال جاری را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: مدول سوم شبکه فاضلاب شهر خوی با ظرفیت ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خوی اضافه کرد: بابهره برداری از این طرح، ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب خوی به بیش از ۴۳ هزار متر مکعب در شبانه روز می رسد.

سلطانی با بیان اینکه طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب خوی با هدف ارتقای شاخص‌های بخش فاضلاب اجرا می‌شود، اظهار داشت: امسال، توسعه ۱۸ کیلومتر از شبکه فاضلاب در دستور کار قرار دارد که تاکنون بیش از ۱۰ کیلومتر آن اجرا و آماده بهره برداری بوده و مابقی نیز در طول سال به اتمام می رسد.

به گزارش ایرنا طول شبکه فاضلاب در شهر خوی ۳۱۷ هزار و ۸۶۲ متر است؛ خوی دومین شهر پرجمعیت استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری