فرماندار شاهرود: صدور مجوز تردد به شهرستان های دیگر با فرمانداری نیست


فرماندار شاهرود: صدور مجوز تردد به شهرستان های دیگر با فرمانداری نیست

شاهرود – ایرنا – فرماندار شاهرود گفت: فرمانداری هیچ گونه اختیاری برای صدور مجوز جهت تردد به شهرهای دیگر را ندارد و افراد در صورت تردد در بین راه هم جریمه خواهند شد.

نادر فخری عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرمانداری شاهرود تنها با درخواست دستگاه های ذیربط مجوز تردد داخل شهر و در صورت تایید ضرورت ورود به شهر شاهرود را صادر خواهد نمود.

وی هدف از اجرای طرح ممنوعیت ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را قطع زنجیره انتقال، کنترل و مدیریت بیماری خواند و تصریح کرد: در این راستا تلاش شده تا از تردد و مسافرت های غیرضروری جلوگیری بعمل آید.

فخری ادامه داد: در صورت تردد نه تنها از ورود آنها به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری بعمل می آید بلکه توسط دوربین های بین راه که به سامانه کشوری متصل است ، اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه طبق مصوبه قرارگاه عملیاتی استان تردد وسایل نقلیه با پلاک بومی و غیربومی در داخل شهر تا ساعت ۲۱ آزاد است، اظهار داشت: از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح تردد فقط برای خودروهای اورژانس ، خدمات رسان ، امدادی و افرادی با معرفی ادارات ذیربط و پذیرش اهمیت و ضرورت تردد آنها به تایید فرمانداری رسیده باشد، مجاز است.

به گفته وی سایر خودروها با پلاک بومی و یا غیربومی مجاز به تردد در داخل شهر از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح نبوده و در صورت تردد توسط دوربین های ترافیکی سطح شهر و یا با حضور پلیس اعمال قانون خواهند شد.

وی از شهروندان خواست ترددهای غیر ضرور را به زمان بعد از اجرای طرح موکول کرده و در صورت نیاز و ضرورت تردد خارج از شهر نیز از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: با تقدیر از همکاری و همراهی مردم به لطف خدا و تدابیر و تلاش موثر و متعهدانه دانشگاه علوم پزشکی وضعیت بیماری در شهرستان در حال کنترل و رو به بهبود است.

فخری با بیان اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تداوم اجرای طرح توسط مردم کنترل مطلوب بیماری را در پی خواهد داشت، افزود: داشتن مسوولیت و خدمتگزاری مردم شاهرود که از تعامل بالا با مسوولین، نگاه خیرخواهانه و مسوولیت پذیری اجتماعی بالایی برخوردار هستند، افتخار بزرگی است.

وی مردم شاهرود را فهیم و ولایت مدار خواند و تصریح کرد: مردم علاوه بر رعایت قانون و توصیه های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، خود به عنوان ناظر بر کار مسوولین، قانون گرایی و وظیفه شناسی مدیران و اجرای قانون، طرح ها و مصوبات ستاد کرونا را مطالبه گرانه و با جدیت و نظارت دنبال می نمایند.

شهرستان شاهرود با ۵۳ هزار کیلومتر مربع وسعت و بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت در شرق استان سمنان یکی از مناطق بحرانی کشور در شیوع ویروس کروناست .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی