450 بسته معیشتی در لواسان بزرگ توزیع شد


450 بسته معیشتی در لواسان بزرگ توزیع شد

تهران- ایرنا- رئیس شورای بخش لواسانات اعلام کرد: به همت شوراهای اسلامی روستاها، دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج، 450 بسته معیشتی روز گذشته میان قشر کمتر برخوردار دهستان لواسان بزرگ توزیع شد.

«حسین طلائی» ظهر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: در راستای اجرای طرح کمک مومنانه و اهتمام به بیانات مقام معظم رهبری، با همراهی مسئولان محلی درصدد حمایت نیازمندان ۷ روستای کلان، لواسان بزرگ، چهارباغ، علائین، ایرا، نیکنامده، رسنان از توابع دهستان لواسان بزرگ برآمدیم و توانستیم ۴۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع کنیم.

به گفته وی، بسته‌های معیشتی مذکور شامل: برج، گوشت، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب، سویا و ماسک بود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران را در روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور به حضور پرنشاط و گسترده‌تر در پویش معنوی "کمک مؤمنانه به قشرهای آسیب‌دیده و یاری مجاهدان سلامت" فراخواندند که در راستای اهتمام به بیانات ایشان، خیران، نواحی مقاومت بسیج و مسئولان به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی شامل اقلام اساسی مورد نیاز خانوار پرداختند و اجرای این طرح در سراسر کشور همواره ادامه دارد.

شیوع ویروس کرونا در کشور، منجر به تعطیلی کامل برخی از کسب و کارها و آسیب به بخش دیگری از مشاغل شده و افزایش فشارهای اقتصادی و شمار نیازمندان را به همراه داشته است.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۴۰۶ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کرونا در کشور به ۴۷ هزار و ۹۵ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند؛ مجموع بیماران کرونایی در کشور نیز به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسیده است.

لواسان بزرگ یکی از دهستان‌های بخش لواسانات شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری