دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در بیرجند


دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در بیرجند

بیرجند - ایرنا - جانشین پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و کشف 17 فقره سرقت منزل در بیرجند خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا بازدیدی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل و اماکن خصوصی و ایجاد جو نارضایتی بین مردم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق توانستند یک سارق حرفه‌ای را هنگام ارتکاب جرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و متهم دستگیر شده با توجه به اینکه غیربومی است، در بازجویی‌ها به همدست خود اعتراف کرد.

جانشین پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق دیگر را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های خود به ۱۷ فقره سرقت منازل اعتراف و ماموران ۲ متهم دستگیر شده را به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

سرهنگ بازدیدی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را درخصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی