دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در بیرجند


دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در بیرجند

بیرجند - ایرنا - جانشین پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و کشف 17 فقره سرقت منزل در بیرجند خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا بازدیدی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل و اماکن خصوصی و ایجاد جو نارضایتی بین مردم موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق توانستند یک سارق حرفه‌ای را هنگام ارتکاب جرم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند و متهم دستگیر شده با توجه به اینکه غیربومی است، در بازجویی‌ها به همدست خود اعتراف کرد.

جانشین پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق دیگر را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های خود به ۱۷ فقره سرقت منازل اعتراف و ماموران ۲ متهم دستگیر شده را به همراه پرونده به مقام قضایی معرفی کردند.

سرهنگ بازدیدی از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را درخصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان