اشاعه تفکر بسیجی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند


اشاعه تفکر بسیجی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

اراک - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اشاعه تفکر بسیجی در جامعه به خصوص بین نسل جوان ضمن احیای روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» روز پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج در اراک، افزود: بسیج در عمر با برکتش تمام توان خود را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم در عرصه های مختلف صرف کرده است.

وی ادامه داد: به‌کار گیری عزم و اراده قوی همراه با روحیه جهادی و انسجام مرام بسیج است و بسیجیان از هیچ فرصتی برای مجاهدت و فداکاری غافل نبوده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: بسیج تفکری مترقی و ارزشمند توام با معنویت و شجاعت است و بسیجیان برای حفظ استقلال، نجات از وابستگی به بیگانگان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدی بیان کرد: فرهنگ بسیجی مجموعه‌ای از منش‌های تضمین کننده حرکت رشد و تعالی ملت است و باید همواره اشاعه یابد.

وی اظهار داشت: در اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری همه مستضعفان و مظلومان بسیجی هستند و این سرمایه عظیم امروز در حال تبدیل به فرهنگی فراسوی مرزهای کشور است.

مسئول دفتر نمایندگی ولز فقیه در استان مرکزی اصافه کرد: ولایت باوری و ولایت محوری خصیصه بسیجی است و این نیروهای مخلص همواره با ایستادگی و مقاومت بر روی ارزش ها، بصیرت و زمان شناسی اثرگذار و نقش افرین بوده‌اند.

حجت‌الاسلام عبدی گفت: در گام اول انقلاب اسلامی بسیج با این شاخصه‌ها کارنامه‌ای سراسر افتخار و سربلندی دارد و نقش‌آفرینی متعددی در عرصه‌های مختلف انجام داده و امروز که بیانیه گام دوم انقلاب پیش روی بسیجیان است این سرمایه مردمی گذشته در صحنه خواهد کرد و با گام های بلند برای تحقق تمدن اسلامی تلاش خواهد کرد.

وی افزود: از مهمترین ویژگی‌هایی که برای بسیج در گام دوم انقلاب لحاظ شده امید آفرینی، جهاد علمی، مقابله با جنگ اقتصادی، ترویج معنویت و اخلاق‌مداری، پاسداری همه‌جانبه از انقلاب اسلامی، کمک به مبارزه با فساد، جوان گرایی و تربیت نیروی جوان انقلابی و تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی است که باید به آنها توجه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به فشار حداکثری که دشمنان امروز در جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی بر ملت ایران وجود دارد که در کنار این‌ها مسئله تحریف و جنگ روانی را در دستور کار گذاشته و از این جهت بسیج با تمام توان نقش آفرین است.

حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: در شرایط بیماری کرونا بسیج با همه توان در همه ابعاد به دنبال قطع زنجیره کرونا و کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان است که اقداماتی همچون راه اندازی نهضت کمک مومنانه ، حضور در مراکز درمانی، انجام امورات شرعی فوت شدگان و سایر اقدامات را در دستور کار خود گذاشته است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...