37 هزار خانه هلال در کشور راه‌اندازی می‌شود


37 هزار خانه هلال در کشور راه‌اندازی می‌شود

کرمان - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر به ساماندهی موقوفات در این جمعیت و راه اندازی 37 هزار خانه هلال با تمرکز بر فعالیت نیروهای داوطلب در کشور تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، کریم همتی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان در محل ساختمان صلح افزود: با توجه به وسعت موقوفات هلال احمر رفسنجان، ضرورت ساماندهی این املاک ارزشمند با هدف اجرای نیات واقفان در هلال احمر در اولویت است.

وی با اشاره به انتخاب و معرفی هیات اجرایی موقوفات هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: با جدیت و پیگیری اعضا تا پایان سال جاری ساماندهی اولیه این املاک انجام خواهد شد.

همتی با اشاره به نقش استانداران در شورای برنامه ریزی خاطرنشان کرد: ۳۷ هزار خانه هلال با تمرکز بر فعالیت نیروهای داوطلب در سطح کشور در حال راه اندازی است.

وی تصریح کرد: آموزش و افزایش تاب آوری روستاییان در برابر حوادث از اهداف راه اندازی و فعالیت خانه های هلال است.

همتی با اشاره به اهمیت فعالیت پایگاه های امداد و نجات افزود: تا پایان سال جاری تجهیزات همه پایگاه ها بروز رسانی و تقویت خواهد شد.

وی به تقویت و راه اندازی مراکز جامع بهداشتی،درمانی و توانبخشی اشاره کرد و گفت: درآمدهای داخلی جمعیت هلال احمر با توجه به شیوع کرونا آسیب دیده است و بر اساس ماده ۱۷ درآمدی جمعیت، توجه نمایندگان مجلس به این موضوع می طلبد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال