حدود 2 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان‌وبلوچستان انجام شد


حدود 2 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان‌وبلوچستان انجام شد

زاهدان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: یکهزارو 919 بازرسی از واحدهای صنفی این استان تنها در یک روز با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام شده است.

محمد قاسمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا، گشت‌های نظارت به صورت روزانه و در شیفت‌های صبح و عصر در سراسر سیستان‌وبلوچستان انجام می‌شود.

وی افزود: در طی این بازرسی‌ها به ۴۰۵ واحد صنفی تذکر و ۷۱ واحد صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز پلمب شدند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: واحدهای صنفی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سلامت جامعه سهیم باشند.

وی ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام خرید مورد تاکید بوده و مردم برای رسیدگی به تخلفات صنفی و اقتصادی با تلفن‌های ۱۲۴ تماس گیرند.

به گزارش ایرنا در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی که در شهرستان‌های منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروه یک قرار ندارد خودداری ‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا