عضو شورای تهران: معبر 20 متری شهرک وصال آماده بهره‌برداری است


عضو شورای تهران: معبر 20 متری شهرک وصال آماده بهره‌برداری است

تهران_ ایرنا_ عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: طرح احداث معبر 20 متری شهرک وصال در جنوب پایتخت در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

مجید فراهانی روز پنجشنبه در بازدید از معابر شهرک وصال منطقه ١٩ بر تسریع اتمام طرح تاکید کرد و افزود: جمع‌آوری آب‌های سطحی در محدوده این منطقه از جمله خیابان‌های طالقانی، پائیزان و وصال باید با جدیت دنبال شود و ٢ هزار متر لوله برای اجرای آن در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۹ نیز در این بازدید از عملیات عمرانی ساخت بوستان جنب خیابان ٢٠ متری جدیدالاحداث شهرک وصال خبر داد و اظهار داشت: این بوستان در راستای بهینه‌سازی اوقات فراغت اهالی این شهرک و ارتقای سطح کیفی محله در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در حال ساخت است.

«محمدمهدی گندمی» با اشاره به عملیات بهسازی معابر شهرک وصال اظهار کرد: با اتمام عملیات پیاده‌روسازی، اجرای جدول و آسفالت معابر نیلوفر دو، سه و چهار، در حال حاضر نیز این عملیات به آماده‌سازی پیاده‌روها و اجرای آسفالت لایه نهایی خیابان نیلوفر پنج رسیده است.

وی با اشاره به اینکه جدول‌گذاری این معبر نیز به اتمام رسیده، ادامه داد: بیش از هزار و ۶۰۰ تن آسفالت برای بهسازی نیلوفرهای یک تا چهار صرف شده و طبق برآورد انجام شده نزدیک به ٣٥٠ تن آسفالت نیز صرف بهسازی خیابان نیلوفر پنج خواهد شد.

به گزارش ایرنا منطقه ۱۹ شهرداری تهران با وسعت ۸۹ کیلومترمربع در جنوب شهر تهران واقع شده و با مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۲۰ همجوار است.

این منطقه از شمال به اتوبان جوانه، از جنوب به اتوبان آزادگان، از شرق به اتوبان نواب، خیابان بهمنیار و از غرب به اتوبان آیت الله سعیدی محدود می‌شود؛ ‌ منطقه ۱۹ تهران از بافتی قدیمی برخوردار است و شامل محله‌های متعددی می‌باشد.

منطقه ۱۹ دارای ۵ ناحیه و ۱۲ محله است که خانی آباد نو، شهرک شریعتی، عبدل آباد، نعمت آباد، صالح آباد، دولتخواه، شهرک احمدیه و شهرک بخارائی از جمله محلات این منطقه است.

همچنین کوره‌های آجر پزی، میدان تره‌بار مرکزی شهر تهران، بهشت زهرا، مرقد مطهر امام راحل (ره)، مرکز خرید و فروش همگانی خودرو از مکان های شاخص در این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر