هشدار رئیس راهور لرستان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش یا پنهان


هشدار رئیس راهور لرستان به رانندگان وسایل نقلیه با پلاک مخدوش یا پنهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان می‌گوید: در صورت مشاهده‌ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می‌شود.

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی در بحث راهنمایی و رانندگی به‌طور کامل و متناسب با وضعیت شهرستان‌ها در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروها با پلاک غیربومی در لرستان، تصریح کرد: ماموران در ورودی‌ شهرها حضور دارند و چندین اکیپ نیز به‌طور مرتب در سطح شهرها فعال هستند.

چغلوند با اشاره به اینکه در شهرهای وضعیت قرمز تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ ممنوع است، تصریح کرد: در این خصوص توضیحات لازم بارها از طریق رسانه‌ها اعلام شده و در این ساعات از طریق دوربین و گشت‌های سطح شهر رانندگان متخلف جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهور لرستان با اشاره به مخدوش کردن پلاک‌ها تاکید کرد: این کار مطابق قانون جرم محسوب می‌شود و علاوه بر جریمه و توقف وسیله نقلیه، شش ماه تا یک سال زندان در انتظار راننده متخلف خواهد بود.

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده‌ی مخدوش یا پنهان کردن پلاک، بلافاصله راننده اعمال قانون می‌شود و به سزای این کار خواهد رسید.

چغلوند تاکید کرد: با توجه به شرایط بهتر است شهروندان موارد لازم و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق