روحیه بسیجی کارکنان بهشت زهرا (س) در دوران کرونا قابل تقدیر است


روحیه بسیجی کارکنان بهشت زهرا (س) در دوران کرونا قابل تقدیر است

شهرری - ایرنا - مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران با اشاره به وضعیت بحرانی سازمان بهشت زهرا (س) در زمان شیوع ویروس کرونا، گفت که کارکنان این سازمان با روحیه بسیجی کارهای بزرگی انجام داده اند.

مصطفی کاظمی روز چهارشنبه در دیداری سرزده از سازمان بهشت زهرا(س)، اظهار داشت:کارکنان این سازمان روحیه بسیجی خود را از همجواری با امام راحل و شهدای گرانقدر بدست آورده اند که امروز شاهد افتخار آفرینی آن هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان بهشت زهرا در دوران بحران کرونا، عنوان کرد: از تلاش بی وقفه شما در سازمان در دوران بحران کرونا قدردانی می کنم و می دانم بسیاری از این تلاش ها از سوی بسیجیان انجام شده است.

کاظمی یادآور شد: امروز آمده ام که از شما تشکر کنم و سلام شهردار تهران را به شما برسانم و خداقوت بگویم.

این مسئول همچنین ضمن تبریک هفته بسیج به ویژگی های این شجره طیبه اشاره کرد و گفت: بسیج مردمی ترین پایگاه کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، این نهاد مقدس بیانگر مردمی بودن نظام اسلامی ایران است.

کاظمی با بیان اینکه بسیجیان همیشه با خلوص، صفا و صمیمیت در صحنه های مختلف حاضر می شوند، بیان داشت: این قشر معزم همیشه بدون کمترین چشمداشت مادی دست به انجام کارهای بزرگ زده اند و امور کشور را پیش برده اند.

وی اخلاق مداری را یکی از ویژگی های بارز بسیجیان برشمرد و خاطرنشان کرد: این قشر تاثیرگذار جامعه با ظرفیت نامحدودی که دارند توانسته اند

در عرصه های سازندگی، حفظ صیانت از امنیت ملی ایستادگی و پایمردی کنند.

به گزارش ایرنا؛ دیدار سرزده مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران از سازمان بهشت زهرا(س) به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت و در این مراسم سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام این سازمان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار که به دلیل شرایط کرونا در زمان کوتاه و با حفظ پروتکل های بهداشتی انجام شد، سعید خال گزارش کوتاهی در مورد کرونا و وضعیت سازمان بهشت زهرا ارائه کرد.

در پایان مراسم نیز مدیر کل دفتر شهردار از تعدادی از بسیجیان نمونه سازمان بهشت زهرا(س) قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه