بارندگی و کاهش دما در راه گیلان است


بارندگی و کاهش دما در راه گیلان است

رشت - ایرنا- معاون توسعه و سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از فردا پنجشنبه تا ظهر جمعه بدلیل ورود سامانه سرد و بارشی؛ ابرناکی، مه آلودگی هوا، کاهش دما، بارندگی، رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات و در مناطق مستعد احتمال تگرگ فراهم است.

شبنم هادی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت دمای هوای استان به طور متوسط بین ۴ تا هشت درجه کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان ابری و مه آلود توام با بارش باران، وزش باد، احتمال رعد و برق، کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

وی همچنین آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی، احتمال خسارت به سازه ها، لغزش و رانش زمین، اصابت صاعقه و اختلال در تردد محورهای کوهستانی را از جمله احتمالات فعالیت این سامانه جوی عنوان کرد.

هادی نژاد در ادامه بیشترین دمای هوای استان را در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به بندر انزلی با ۱۵ درجه بالای صفر و خنک ترین شهر را ماسوله با صفر درجه سانتی گراد عنوان کرد.

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی گیلان، حداقل و حداکثر دمای هوای رشت را نیز در این مدت به ترتیب ۲ و ۱۴ درجه سانتی گراد عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا