گزارشی از عملکرد شش ماهه پژوهشکده تعلیم تربیت
تهران (پانا) - عملکرد پژوهشکده تعلیم و تربیت و اعضای هیات علمی و کارشناسان آن در شش ماهه اول سال 1399 طی گزارشی در جلسه شورای مدیران پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ارائه شد.
تهران (پانا) - عملکرد پژوهشکده تعلیم و تربیت و اعضای هیات علمی و کارشناسان آن در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ طی گزارشی در جلسه شورای مدیران پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ارائه شد.
به گزارش پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، گزارشی از عملکرد پژوهشکده تعلیم و تربیت و اعضای هیات علمی و کارشناسان آن در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ توسط خوش خلق، سرپرست پژوهشکده تعلیم و تربیت، ارایه شد.
وی در این گزارش به موارد زیر اشاره کرد:
1-طرح های پژوهشی پایان یافته،
۲–پژوهش های در دست اجرا،
۳–مطالعات مروری،
۴–مطالعات فوری،
۵–انتشار۲ شماره بهار و تابستان فصلنامه پژوهشکده تعلیم و تربیت با عنوان (( فصلنامه مطالعات کاربردی تربیت اسلامی))
۶- انتشار مقالات علمی پژوهشی
۷–برگزاری نشست های علمی
۸-برگزاری جلسات شورا ها و کارگروه ها
در آغاز این جلسه نقطه نظراتی توسط اعضای جلسه در مورد فعالیت های پژوهشکده ها و لزوم رفع موانع مالی و اداری و پرداخت ها از سوی بخش مالی مطرح شد
و در ادامه کریمی بر نکات زیر تاکید کرد:
۱–لزوم فعالسازی بیشتر گروه های پژوهشی و تشکیل شورای گروه و نقش آفرینی شورای گروه پژوهشی به منزله اطاق فکر و کانون اندیشه ورزی پژوهشکده ها ،، بررسی و رفع موانع فعالیت شورای گروه
۲–طرح مسایل و موضوعات روز آموزش و پرورش در شورای گروه و شورای پژوهشکده و ارایه دیدگاه
۳–برگزاری جلسات ارایه یافته ها ی پژوهش های پایان یافته به صورت وبینار و مجازی
۴–تسریع و تسهیل در فعالیت های شورای راهبری زیر نظام پژوهش و ارزشیابی
۵–تسریع در تشکیل شورای راهبری مدرسه پژوهش محور
۶–تداوم فعالیت کارگروه ماده واحده ۷۸۵ و تسهیل شرایط آن و برگزاری جلسات