50 سری جهیزیه به همت بسیج شاهرود توزیع می‌شود


50 سری جهیزیه به همت بسیج شاهرود توزیع می‌شود

شاهرود – ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: 50 سری جهیزیه شامل 21 قلم کالای اساسی بین زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار توزیع می شود.

سرهنگ محمد خوشقدم روز چهارشنبه در حاشیه رژه خودرویی گردهمایی بزرگ بسیجیان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این جهیزیه ها به همت بسیج، سپاه و خیران به ارزش هر سری ۴۵۰ میلیون ریال تهیه و توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در آیین رژه خودرویی گروه های جهادی و سلامت شرکت دارند، تصریح کرد: این رژه خودرویی با حضور بسیجیان در قالب گردان امام علی(ع)، گردان بیت المقدس و گروه های جهادی انجام می شود.

خوشقدم گفت: آیین رژه در قالب ۲ گروه از جمله ۱۰۰ موتور سوار با عنوان بسیج و امنیت و خودروهای حامل بسته های کمک معیشتی با عنوان بسیج و خدمت برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از توزیع ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا خبر داد و افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز، حبوبات، ماکارونی و بسته های سلامت است.

خوشقدم ارزش هر بسته معیشتی را ۲ تا ۴ میلیون ریال خواند و ابراز داشت: مرحله پنجم کمک مومنانه در شاهرود تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

شهرستان شاهرود دارای ۱۹۰ پایگاه و افزون بر ۵۰ هزار بسیجی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟