١٣ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اصفهان توزیع شد


١٣ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اصفهان توزیع شد

اصفهان- ایرنا- رییس بسیج ادارات اصفهان از توزیع بیش از 13 هزار بسته معیشتی و چهار هزار و ٣٠٠ وعده غذایی بین نیازمندان این استان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محسن اصلانی روز چهارشنبه در جلسه گرامیداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات استانداری اصفهان افزود: فعالیت این نهاد همزمان با شیوع ویروس کرونا شدت یافت و به توزیع موادغذایی و بسته های معیشتی، کمک های مومنانه، خدمات جهادی در روستاها و مناطق محروم منجر شد.

رییس بسیج ادارات استان اصفهان خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هشت میلیارد و چهارصد میلیون ریال کمک های مختلف در قالب رزمایش کمک های مومنان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: بر پایی میز خدمت جهادی در مساجد به تعداد ۶۹۴ مورد و حضور یک هزار و ٧٠٧ نفر از مدیران در قالب این طرح برای تسهیل در امور اداری از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام گرفت.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: برای ۵۱۲ اداره با کمک بیش از هفت هزار بسیجی و ۱۱ هزار و ۹۲۰ نفر از کارمندان طرح های مرتبط با حفاظت از این مجموعه ها انجام گرفت.

اصلانی کمک به کارآمدی نهادهای اجرایی را از جمله اهداف این نهاد برشمرد و افزود: هر اندازه بتوانیم برای ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش کنیم برای پیشرفت و توسعه کشور مفید خواهد بود.

رییس بسیج ادارات اصفهان تصریح کرد: از سوی دیگر کمک برای ارتقای سلامت اداری و افزایش رضایتمندی از فعالیت‌هایی که دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله انجام می دهند از جمله اهداف بسیج ادارات به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، جلسه گرامیداشت هفته بسیج که هر ساله به صورت صبحگاه مشترک در یگان های این نهاد برگزار می‌شد امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت محدودتر در سالن جلسات استانداری اصفهان و با حضور شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی و سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان و بسیج برگزار شد.
٣٠ آبان تا پنجم آذر در تقویم ملی به عنوان هفته و پنجم آذر به عنوان روز بسیج نامگذاری شده است‌.

مجموع بیماران کووید-١٩ بستری در بیمارستان‌های استان اصفهان به یک هزار و ۸۶۵ نفر رسیده که از این تعداد ۳۷۳ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403