شهردار: زمین‌بازی اسکواش در سه پارک همدان ایجاد می‌شود


شهردار: زمین‌بازی اسکواش در سه پارک همدان ایجاد می‌شود

همدان- ایرنا- شهردار همدان با اعلام آمادگی برای توسعه زیرساخت ورزش اسکواش گفت: به زودی زمین‌بازی (کورت) اسکواش در سه پارک این شهر ایجاد می‌شود.

عباس صوفی سه شنبه شب در دیدار با رییس هیات اسکواش همدان افزود: این طرح ورزشی در سه پارک پرواز، بوستان مردم و پارک گلستان در سطح شهر همدان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ترویج ورزش و سلامتی شهروندان انجام می‌شود.

وی با قدردانی از تعامل هیات اسکواش استان با مجموعه شهرداری همدان یادآور شد: برای توسعه زیرساخت‌های ورزش اسکواش در راستای کمک به رشد و اعتلای این رشته در بین آحاد مردم، آماده‌ایم.

صوفی با تاکید بر اینکه حمایت از این ورزش جذاب و پرهیجان ادامه خواهد داشت افزود: اسکواش جزو رشته‌های محبوب نسل جوان و نوجوان است و در سال‌های اخیر به ویژه دوره جدید ریاست این هیات به خوبی پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری همواره از رشته‌های مختلف ورزشی حمایت لازم را داشته است و براین اساس در سال‌های اخیر نسبت به ساخت مجموعه اختصاصی ورزش اسکواش در باشگاه شهرداری اقدام شد.

رییس هیات اسکواش همدان نیز در این نشست گفت: راه‌اندازی زمین بازی (کورت) اسکواش در پارک‌ها کمک بزرگی به همگانی کردن این رشته ورزشی است.

اسدالله ربانی مهر بیان کرد: معرفی اسکواش درکنار آموزش و استعدادیابی از برنامه‌های اصلی این هیات به شمار می‌رود.

وی با قدردانی از رویکرد حمایتی مدیریت شهری همدان در توسعه ورزش اسکواش گفت: شهرداری‌ها فضای بسیار مناسبی برای رشد و ترویج این رشته ورزشی به لحاظ ایجاد زیرساخت‌های اسکواش دارند و انتظار داریم سایر شهرها نیز به این مهم توجه کنند.

ربانی مهر افزود: اسکواش جزو رشته‌های جذاب برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است و با ایجاد زیرساخت‌های جدید به دنبال استعدادیابی و شکوفایی نخبه‌ها در کنار همگانی کردن این ورزش هستیم.

هم اکنون نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار در سطح استان در رشته اسکواش فعالیت دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی عروس و داماد از جنسیت بچه شان در جشن عروسی / همه شوکه شدند ! + فیلم