مسابقه مجازی نقاشی آیات برگزار می‌شود 


مسابقه مجازی نقاشی آیات برگزار می‌شود 

الهه افتخاری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در نظر دارد در راستای اجرای جشنواره قرآنی مدها متان، مسابقه مجازی نقاشی آیات را برگزار کند..

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تداوم جشنواره قرآنی مدها متان خبر داد و با اشاره به رشته های رقابتی این جشنواره، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی در نظر دارد در راستای اجرای جشنواره قرآنی مدها متان، مسابقه نقاشی آیات را برگزار کند و از آنجایی که شهرستان جیرفت به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد بنابراین مسابقه نقاشی آیات مجازی برگزار می‌شود.




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: این مسابقه مختص گروه های سنی ۷ تا ۱۶ سال است و دختران و پسران علاقمند از امروز به مدت ۲ هفته فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.




وی با بیان این مطلب که آثار نقاشی باید به صورت فردی باشند، ابراز کرد: نقاشی ها باید با محوریت آیات قرآنی و با موضوع های مسجد، همیاری و همدلی (کمک به دیگران)، تلاوت قرآن و نماز باشند.



افتخاری اظهار کرد: مشورت با دیگران در انتخاب آیه آزاد بوده و آیه انتخابی باید در نقاشی محرز باشد و هر فرد می تواند با توجه به موضوعات فقط یک اثر را ارسال کند و قالب آثار می بایست نقاشی و تکنیک مورد استفاده فقط مدادرنگی باشد.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: علاقمندان می بایست تصویر با کیفیتی از اثر خود را از طریق گروه مجازی کانون ارسال کنند و ما نیز آثار دریافتی را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.



وی در خاتمه یادآور شد: اکنون در حال ثبت نام و برگزاری مسابقات قرآنی مدها متان در رشته های تلاوت نور، اذان، مکبری و قرائت صحت نماز هستیم و علاقمندان به شرکت در این رشته ها نیز تا پایان آذر سال جاری فرصت ثبت نام دارند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل