پلمب واحدتجاری و جریمه خودروهای دارای پلاک غیربومی در آستارا


پلمب واحدتجاری و جریمه خودروهای دارای پلاک غیربومی در آستارا

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا از پلمب یک واحد مرغ‌فروشی به دلیل گرانفروشی و اعمال جریمه به 22 خودرو دارای پلاک غیربومی، در اجرای مقررات محدودیت تردد برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

کامبیز لقمانی مقدم روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و تعزیرات حکومتی امروز طی ۳۸ بار بازرسی از واحدهای صنفی، یک مرغ فروشی را در خیابان امام (ره) به دلیل گرانفروشی پلمب کردند و متصدی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی اظهار کرد: روزانه حدود هشت تن گوشت مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۱۹۱ هزار ریال برای تنظیم بازار به مرغ فروشی‌ها توزیع می‌شود و شهروندان، فروش بالاتر از قیمت مصوب را با سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

حدود ۱۰۰ واحد مرغ فروشی در آستارا فعال است.

معاون فرماندار آستارا گفت: در شبانه روز گذشته ۲۲ خودرو با پلاک غیربومی به علت بی توجهی به قوانین و ورود به شهرستان، هر کدام به میزان پنج میلیون ریال جریمه شدند و ۳۰ خودرو با پلاک غیربومی نیز از مبادی ورودی بازگردانده شد.

لقمانی مقدم بیان کرد: اجرای طرح محدودیت هوشمند ترافیکی از اول آذرماه آغاز شده است و تیم های پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در چهار نقطه ورودی مستقر هستند.

وی ادامه داد: هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی تا پایان روز ۱۵ آذر ماه ممنوع است و مسیرهای مواصلاتی با دوربین های پلاک خوان رصد می شود.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶ هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - اردبیل از ورودی های گیلان و مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟