ضبط 2 قبضه سلاح از شکارچیان و توقیف خودروی مداح در الیگودرز


ضبط 2 قبضه سلاح از شکارچیان و توقیف خودروی مداح در الیگودرز

خرم‌آباد - ایرنا - 2 قبضه سلاح از شکارچیان متخلف توسط یگان حفاطت از محیط زیست ضبط و خودرو و سیستم صوتی مداحی که مصوبات ستاد کرونای شهرستان الیگودرز را رعایت نکرده بود، توقیف شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز گفت: در جریان گشت های حفاظت از محیط زیست ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز از شکارچیان در الیگودرز کشف شده است.
خسرو بهلولی بیان کرد: محیط‌بانان یگان حفاظت این اداره در گشت و کنترل مستمر حوزه‌های استحفاظی و اطراف رودخانه‌های شهرستان، ۲ قبضه سلاح شکاری کشف نمودند.
وی تصریح کرد : با تلاش محیط‌بانان و پشتوانه و قاطعیت دستگاه قضایی و دادستان محترم شهرستان الیگودرز و همچنین همکاری نزدیک همیاران با اداره، ضریب حفاظت محیط زیست افزایش یافته و متخلفان نمی‌توانند به راحتی در حوزه‌های طبیعی شهرستان اقدام به تخلفات صید و شکار نمایند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز اظهار داشت: هر گونه گزارش در خصوص انجام تخلف محیط‌زیستی در سطح شهرستان به طور آنی پیگیری می‌شود و گشت‌ها و پایش‌های یگان حفاظت محیط زیست به‌طور شبانه‌روزی، برای حفاظت از محیط زیست و حیات‌وحش انجام می‌شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا الیگودرز گفت: خودرو و لوازم مداح متخلف در بخش بربرود شرقی الیگودرز متوقف شد.

میثم محتشم افزود: پس از اعلام گزارشات محلی مبنی بر برگزاری مراسم خاکسپاری در روستای گندمینه ضمن هماهنگی با دادستان و پاسگاه انتظامی بخش، خودرو و لوازم مداح متخلف توقیف گردید.
محتشم آرا با اشاره به اینکه در حال حاضر برگزاری مراسم عروسی و عزا مهمترین عامل شیوع کرونا است، بیان کرد: ضروری است همشهریان از برگزاری این نوع مراسمات خودداری کنند تا قطع زنجیره کرونا را در شهرستان شاهد باشیم چرا که همکاری مردم تنها راه قطع انتشار این ویروس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !