دستگیری سارقان و پلمب اصناف در تالش


دستگیری سارقان و پلمب اصناف در تالش

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان‌ منازل ییلاقی خبر داد و ماموران بهداشت این شهرستان، 6 واحد تجاری را به علت تخطی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدارنده از کرونا پلمب کردند.

سرهنگ حسین جمال دار فرمانده انتظامی تالش عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ییلاقی، امروز ماموران پلیس، مخفیگاه باند چهار نفره سارقان را شناسایی و آنها را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان ۳۰، ۳۴ ، ۳۷ و ۴۲ ساله در تحقیقات پلیس، به ارتکاب پنج فقره سرقت اعتراف کردند و به همراه پرونده های مربوطه به دادگاه منتقل شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به سرقت، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی پلمب شد
سرپرست شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: در سومین روز اجرای طرح ضربتی فاصله گذاری اجتماعی، بازرسان شبکه بهداشت و درمان و اداره اماکن عمومی این شهرستان در بازدید مشترک از اصناف، پنج رستوران و یک قلیانسرا را به علت بی توجهی به پروتکل های بهداشتی پلمب کردند.

بختیار حیدرنیا افزود: کنترل بازار و اصناف با جدیت ادامه دارد و برای قطع زنجیره شیوه ویروس کرونا همکاری عمومی ضروری است.

شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های مصوب ستاد ملی مبارزه با کروناست.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا