65 طرح در کارگروه امور زیربنایی خوزستان تصویب شد


65 طرح در کارگروه امور زیربنایی خوزستان تصویب شد

اهواز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان تعداد طرح‌های مصوب در کارگروه امور زیربنایی استان از ابتدای امسال تاکنون را 65 مورد بیان ‌کرد و گفت: روال اخذ استعلام‌های مربوط به صدور موافقتنامه اصولی این طرح‌ها به‌خوبی در حال انجام است.

فاضل عبیات روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در سال ۹۸ نیز تعداد ۱۵۵ مصوبه و طرح در این کارگروه به تصویب رسیده بود.

وی افزود: طرح‌های تصویب شده در کارگروه امور زیربنایی خوزستان شامل پروژه‌های مختلف تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا است که به‌صورت متوسط صدور موافقتنامه‌های اصولی برای هرکدام از آنها نیازمند اخذ ۲۰ تا ۲۲ مورد استعلام است.

وی گفت: به منظور رفع مشکلات این طرح‌ها و باتوجه به اهمیت سرنوشت آنها، لازم است تا وضعیت پروژه‌های مورد تصویب در کارگروه امور زیربنایی استان به‌صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرند.

عبیات اضافه‌کرد: در این رابطه دستگاه‌های اجرایی صادرکننده موافقتنامه اصولی طرح‌ها و مجری مصوبات باید گزارش شفاف و روشنی از وضعیت این پروژه‌ها ارایه کنند تا با بررسی‌ صورت گرفته به مشکلات اجرایی آنها رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش، وظیفه کارگروه امور زیربنایی شامل بررسی و ارایه پیشنهاد در زمینه طرح‌های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین‌نامه مربوط به استفاده از زمین‌ها و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها، طرح‌های هادی و جامع شهرها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329