پلیس از ورود 706 خودرو به مناطق قرمز استان سمنان ممانعت کرد


پلیس از ورود 706 خودرو به مناطق قرمز استان سمنان ممانعت کرد

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: طی 48 ساعت گذشته، از زمان آغار محدودیت‌های جدید تردد برای مبارزه با کرونا، از ورود 706 خودرو بدون مجوز تردد به داخل مناطق قرمز کرونایی استان ممانعت شد.

سرهنگ موسی بزرگی روز دوشنبه در نشست بررسی و نظارت بر اجرای محدودیت‌های جدید در استان سمنان در استانداری ابراز داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های جدید در استان، ۲ هزار و ۶۹۷ دستگاه خودرو در مبادی ورودی شهرها کنترل شد و ۷۰۶ مورد به دلیل نداشتن مجوزهای لازم برای ورود، عودت داده شدند.
وی ادامه داد: ۱۵ نقطه از ورودی شهرهای استان سمنان، کنترل رفت و آمدها به منظور اجرای محدوددیت‌های کرونایی در زمینه ممنوعیت تردد انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تمام نیروهای راهور در استان تلاش خود را برای اجرای مطلوب و موفق محدودیت ها به کار گرفته اند و طی ۴۸ ساعت گذشته از اجرای طرح جامع مدیریت محدودیت های هوشمند در استان، ۴۴ مورد اعمال قانون در بحث تردد های وسایل نقلیه صورت گرفته است.

بزرگی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور کشور، با استفاده از دوربین ها، نظارت بر ورود وسایل نقلیه از جاده های ارتباطی به داخل شهرهای در مسیر صورت گرفته و اعمال قانون انجام می شود.
وی اضافه کرد: برای کاهش مراجعه‌های مالکان وسایل نقلیه برای تردد با استفاده از مجوزهای صادر شده، ضرورت دارد در بحث صدور مجوز توجه بیشتری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، مالک وسیله نقلیه موظف است طی ۴۸ ساعت پس از نقل مکان، نسبت به ثبت تغییر آدرس و تعویض پلاک وسیله نقلیه خود بر اساس سکونت جدید اقدام کند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت:
اتصال دوربین‌های نظارتی با دوربین‌های ثبت تخلفات در شهرهای استان انجام شد و برای ارتقای عملکرد و رفع نقص‌ها نیاز به توجه دارد.
محدودیت‌های شدیدتر کرونایی از روز شنبه یکم آذر اجرایی شد و بر این اساس، همه مشاغل به جز گروه یک در مناطق قرمز کرونایی تعطیل است و همچنین یک سوم کارمندان اداره‌ها در محل کار حاضر می‌شوند و تردد بین شهری نیز با محدودیت مواجه است و
بر این اساس، پلاک‌های بومی اجازه خروج از مناطق قرمز را نخواهند داشت. تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح از یکم آذر ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...