پلمب 40 واحد صنفی متخلف در سلسله


پلمب 40 واحد صنفی متخلف در سلسله

خرم‌آباد- ایرنا - سرپرست فرمانداری سلسله گفت: 40 واحد صنفی به دلیل تخطی از محدویت‌های کرونا و بی توجهی به ساعت کاری طی سه روز گذشته شناسایی و پلمب شدند.

افشین ترکارانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان سلسله و اجازه فعالیت مشاغل گروه یک اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح محدودیت فعالیت مشاغل و تردد در شهرستان، بسیاری از کسبه و بازاریان همراهی خوبی داشته اند.

وی افزود: برخی صاحبان واحدهای صنفی به دلیل درک نادرست از وضعیت موجود کماکان خواستار فعالیت هستند که درصورت بی توجهی به تذکرهای صادر شده و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، پلمب می شوند.

ترکارانی با اشاره به پایش منظم بازار توسط بازرسان صنعت و معدن، اتاق اصناف، فرمانداری و شهرداری عنوان کرد: گشت های بازرسی نیز در ورودی شهرستان مستقر هستند و از ورود خودروهای پلاک غیربومی جلوگیری می کنند.

سرپرست فرمانداری سلسله بیان کرد: برای حفظ سلامت مردم با احدی مماشات نداریم چراکه شهروندان نیز با جدی گرفتن طرح ممنوعیت رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد ثابت کردند خواستار کنترل بیماری هستند.

استان لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا قرار دارد، تنها شهرستان چگنی وضعیت زرد دارد و مابقی شهرستانها در حالت نارنجی یا قرمز هستند.

از ابتدای شیوع کرونا تا۳۰ آبان قطعی ۵۳ هزار و ۲۸۹ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۶۸ نفر جان باخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان