رئیس اتاق بازرگانی سمنان: بانک‌ها با دیپلماسی اقتصادی همسو باشند


رئیس اتاق بازرگانی سمنان: بانک‌ها با دیپلماسی اقتصادی همسو باشند

سمنان- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: سیاست‌های اقتصادی باید متناسب با دیپلماسی اقتصادی متوازن و برنامه‌ریزی شود تا از بروز مشکلات برای تولیدکنندگان جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، علی اصغر جمعه ای روز دوشنبه در نشست مشترک با مدیر امور شعب پست بانک استان در اتاق بانک اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی سمنان افزود: از آنجا که مسایل مختلفی اقتصاد ایران را در حرکت منظم خود دچار اختلال می کند و موانعی در این حوزه وجود دارد، نیاز است سیاست های بانکی متوازن با دیپلماسی اقتصادی پایه ریزی شود.

وی ادامه داد : روابط مشتری و بانک باید سرفصل مراوده مالی باشد، در حقیقت نظام های مالی باید نیازهای مشتری خود را هماهنگ کنند، ولی در حال حاضر این بانک ها هستند که سیاست های مالی و پولی را بر جامعه دیکته می کنند.

وی گفت : جامعه اقتصادی نیازمند خدمات نوین بانکی و مالی است ، به یقین بانک ها می توانند این تغییرات را متناسب با مشتریان خود اعمال کنند.

فروزان خواه، مدیر امور شعب پست بانک استان سمنان نیز در این نشست گفت : اعتبار نزد پست بانک بالاتر از وثیقه گذاری است و علاوه بر شهرها این بانک در حال حاضر به ۷۰ روستای استان خدمت بانکی ارائه می دهد .

استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیش از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور محسوب می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی