پویش ٰسلیمانی ها ٰدر سلسله آغاز شد


پویش ٰسلیمانی ها  ٰدر سلسله آغاز شد

خرم‌آباد- ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر گفت: پویش سلیمانی ها با عنوان «هر پایگاه یک خدمت» به مناسبت هفته بسیج و به منظور خدمت رسانی در راستای کاهش شیوع کرونا اجرا می شود.

سرهنگ محمود یوسفوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در این پویش پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در زمینه های مختلف همچون آگاهسازی و همراه‌سازی اهالی محل نسبت به رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی، ارائه تذکرات مبنی بر پرهیز از هرگونه تجمع، ضدعفونی کردن معابر، کمک مومنانه، اهدای خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تهیه، تولید و توزیع ماسک اقدام می کنند.

وی عنوان کرد: همچنین شناسایی افراد مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا و اهدای بسته های نوشت افزاری به دانش آموزان کم بضاعت از دیگر اهداف این پویش است که در هر محله با محوریت مسجد، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و خانه بهداشت اجرا می شود.

وی بیان کرد: خدمت رسانی بی منت به محرومین جامعه یکی از بزرگترین دلایل تشکیل بسیج ‌مستضعفان بنا به فرمان حضرت امام (ره) است که این پویش نیز با محوریت این هدف بزرگ راه اندازی شده است.

سرهنگ یوسفوند گفت: با توجه به اینکه این طرح، محله محور است هر پایگاه بسیج به نسبت جمعیت و جامعه مخاطب خود ارایه خدمت می کند و افراد نیازمند برای انجام کمک های بعدی شناسایی می شوند.

برنامه های هفته بسیج از ۳۰ آبان آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند